همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس با مثبت ارزیابی کردن اقدام رئیس جمهور در ارائه اطلاعاتی در خصوص نحوه اجرای هدفمند کردن یارانه ها، خواستار آن شد که در آستانه فصل سرما در خصوص قیمت گاز و بنزین اطلاعات بیشتری به مردم داده شود .

غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، در خصوص نحوه اطلاع رسانی دولت از شیوه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت: اینطور نیست که دولت قدمی در این راستا برنداشته باشد، اینکه رئیس جمهور با مردم صحبت کرد و در خصوص افزایش قمیت برخی حامل های انرژی مثل برق توضیحاتی ارائه داد ، قدم مثبتی بود اما بهتر است همه موارد در اجرای این قانون روشن باشد و به مردم اطلاع داده شود.

رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس گفت: معتقدم در خصوص قیمت گاز و بنزین نیز باید به مردم اطلاعات داده شود ، با توجه به اینکه زمستان را در پیش داریم آگاهی مردم از قیمت گاز می تواند به صرفه جویی از سوی مردم منجر شود و این کمک می کند قانون مذکور اجرایی تر شود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پرداخت ماهانه 40 هزار تومان به افراد تا پایان سال هماهنگ با اهداف اولیه قانونگذار است گفت: نه این با طرح اولیه ما هماهنگی ندارد.

نماینده تهران از اظهار نظر بیشتری در این خصوص خودداری کرد و گفت: تلاش ما این است آرامش در کشور برقرار باشد و دولت بتواند به خوبی این طرح را اجرا کند، دولت ریسکی را پذیرفته که باید از عهده آن برآید، البته معتقدم نمایندگان باید اطلاعات بیشتری نسبت به آنچه قرار است اتفاق بیفتد داشته باشند.

مصباحی مقدم یادآور شد: با شیوه ای که قرار است این طرح اجرا شود سهم دولت کاهش می یابد و حمایت از صنعت و تولید و کشاورزی همچنان پابرجاست.

 

کد خبر 120265
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز