همشهری آنلاین: کارتون سه‌بعدی درباره یک ابرشرور نگون‌بخت جدول فروش آخر هفته سینماهای آمریکای شمالی به بالاترین رقم در سه ماه گذشته رساند.

megamind

به گزارش رویترز کارتون "ابرذهن" ساخته شرکت انیمیشن دریم‌ورکز با 47.7 میلیون دلار در رده یک فروش قرار گرفت، گرچه نتوانست به پیش‌بینی بالای 50 میلیون دلار فروش در افتتاحیه نمایش دست یابد.

اما انیمیشن دیگر این استودیو در ماه مارس "چگونه اژدها را تربیت کنیم؟" نیز در ابتدا فروش کمتر از پیش‌‌بینی داشت‌، اما در ادامه نمایش به یک فیلم پرفروش بدل شد.

"ابرذهن" درباره یک جنایتکار نگون‌بخت با صدای ویل فارل است.

فیلم "Due Date"در مقام دوم جدول، با فروش 33.5 میلیون دلاری انتظارات را برآورده کرد. این کمدی ساخت برادران وارنر با نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور و زاک گالفیاناکیس، به عنوان دو مرد عجیب و غریب است که مجبور می‌شوند در طول یک سفر جاده‌ای یکدیگر را تحمل کنند.

فیلم تازه وارد شده به جدول فروش، فیلم "برای دختران رنگین‌پوست" ساخته فیلمساز پرکار تایلر پری است  که به کاوش در وضعیت زنان سیاه‌پوست می‌پردازد.

این فیلم ساخته شرکت لایونز‌گیت،‌اقتباسی از نمایش‌نامه "نیتوزاکه شانگ"، درباره گروهی از زنانی است با مسائل مربوط سوء‌استفاده مواجهند. این فیلم با فروش 20.1 میلیون‌دلاری که با پیش‌بینی‌ها می‌خواند،‌ رده سوم جدول قرار گرفت.

فیلم درام Red با نقش‌‌‌آفرینی بروس ویلیس در چهارمین هفته نمایش،‌ با 8.9 میلیون جایگاه چهارم جدول فروش را حفظ کرد، و شماره یک فروش آخر هفته قبل فیلم ترسناک شرکت لایونز‌گیت "اره 3D" با فروش 8.2 میلیون دلاری به رده پنجم جدول رفت. فروش کلی این دو فیلم تا به حال به ترتیب 71.9 میلیون دلار و 38.8 میلیون دلار بوده است.

کد خبر 120209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز