مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

گروه شهری: به‌دنبال ساخت پل کابلی جوادیه، شهرداری تهران ساخت پل‌های دیگری را با این شیوه دنبال می‌کند که پل بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران - کرج از آن جمله است. به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری، ساخت این پل، سال آینده به پایان می‌رسد.

بازیگران - حامدبهداد

مازیار حسینی با بیان اینکه پل کابلی بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران - کرج به شکل قوسی است، اظهار داشت: به‌دلیل عبور مترو و همچنین گذر آزادراه کرج، امکان به‌کار‌گیری ستون در این پل نیست. به گفته وی قوس این پل مانند پل جوادیه نخواهد بود اما یک قوس فلزی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری درباره اتصال بزرگراه شهید باکری به آزادراه تهران - کرج گفت: این اتصال دارای 2 مرحله است؛ مرحله اول اتصال باند شمال آزادراه تهران - کرج به بزرگراه شهید باکری است بنابراین کسانی که از شمال شهر قصد سفر به کرج یا از سمت شرق به شمال قصد ادامه مسیر را دارند با این اتصال، تردد برایشان فراهم می‌شود.

حسینی افزود: این اتصال از شرق به غرب آزادراه تهران - کرج به سمت شمال بزرگراه شهید باکری است و دارای راستگرد غرب به شمال است، همچنین مسیر شمال - جنوب بزرگراه شهید باکری به جنوب به غرب آزادراه کرج نیز راستگرد خواهد داشت که این اتصالات توسط پلی با پایه بتنی تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در مورد مرحله دوم اتصال نیز گفت: مرحله دوم مربوط به اتصال بزرگراه شهید باکری به جنوب آزادراه تهران - کرج است و کسانی که از کرج آمده و می‌خواهند وارد شهر شوند و همچنین کسانی که از شمال غرب تهران آمده و قصد ادامه مسیر به سمت مرکز شهر را دارند، با این اتصال، امکان ادامه مسیر برایشان فراهم خواهد شد. اتصال این قسمت توسط پل کابلی انجام شده و از روی مترو عبور خواهد کرد.

کد خبر 120088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز