پنجشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تام کروز،‌ ستاره هالیوود، در دوبی گفت عنوان بخش بعدی رشته فیلم‌های ماموریت غیرممکن (MI) "پروتکل شبح" خواهد بود.

Tom Cruise2

به گزارش خبرگزاری فرانسه کروز در یک کنفرانس خبری در دولت- شهر دوبی در خلیج فارس گفت: "‌نام فیلم مانند قبل MI 2، MI 3، MI 4 نخواهد بود... عنوان فیلم "ماموریت: غیرممکن پروتکل شبح"  است."

شرکت پارامونت اعلام کرد آخرین فیلم در رشته فیلم‌های ماموریت: غیرممکن" - تا به حال بیش از 2 میلیارد دلار در جهان فروش داشته است- در حال حاضر در دوبی در حال فیلمبرداری است،‌ و همچنین صحنه‌های از فیلم در مسکو، پراگ و ونکوور نیز فیلمبرداری خواهد شد.

این فیلم را براد برد کارگردانی می‌کند و جرمی رنر و پائولا پاتون در آن با تام کروز همبازی هستند.

تهیه کننده فیلم، برایان برک، در این کنفرانس خبری گفت صحنه‌های از فیلم در برج خلیفه، بلندترین برج جهان با ارتفاع 828 متر، فیلمبرداری خواهد شد.

سه فیلم قبلی "ماموریت: غیرممکن" که در سال‌های 1996، 20000 و 2006 به نمایش درآمدند، ملهم از سریال تلویزیونی "ماموریت: غیرممکن" (در ایران: بالاتر از خطر) بودند که برای اولین بار در میانه دهه 1960 به روی آنتن رفت.

دولت دوبی ابراز امیدواری کرده است که این فیلمبرداری باعث شود "موقعیت دوبی به عنوان مقصد مطلوبب برای تولید بین‌المللی فیلم" تقویت شود و کمک کند تا این شهر "به عنوان یک کانون منطقه‌ای فیلم" شناخته شود.

بخشی از فیلم "سیریانا" (2005) در دوبی فیلمبرداری شد و همچنین بخش‌های از فیلم "پادشاهی"( 2007) در امیرنشین همسایه، ابوظبی، فیلمبرداری شد.

دوبی به شدت در نتیجه بحران مالی جهانی ضربه خورده، منابع مالی در دسترس آن کاهش یافته و بخش به سرعت در حال رشد ساختمان را به رکود کشیده شده و بیش از 100 میلیارد دلار بدهی ایجاد کرده است

کد خبر 119378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز