واشنگتن: گروهی از ماموران پلیس قرار است به‌زودی برای طی‌کردن یک دوره آموزشی به یک موزه اعزام شوند!

washington police

مسئولان پلیس اعلام کرده‌اند که در این دوره‌آموزشی تلاش می‌شود که حس پرسشگری ماموران احیا شود. قرار است زیر نظر کارشناسان این موزه ماموران پلیس به تحلیل و بررسی تابلوهای نقاشی قدیمی بپردازند تا به این وسیله توجه آنها به جزئیات افزایش پیدا کند.

مقام‌های این موزه اعتقاد دارند که استفاده از تابلوهای نقاشی باعث می‌شود ماموران پلیس نحوه دیدن محیط اطراف خود را تغییر دهند و به این وسیله بتوانند نکات بیشتری را به‌ویژه در صحنه‌های‌جرم کشف کنند. گفته می‌شود این دوره پیش از این در یکی از کشورها باعث کشف یک کلاهبرداری 100‌میلیون دلاری شده است.

رها شدن مارهای سمی در شهر

پکن: رها‌شدن صدها مار سمی در شهری در جنوب‌غربی چین بسیاری از ساکنان آن‌را مجبور به ترک خانه‌هایشان کرد! به گفته‌مقام‌های چین این مارها از خانه یک مرد فرار کرده‌اند و تلاش‌ها برای گرفتن آنها ادامه دارد. گفته می‌شود آقای کای‌یونگ به صورت غیر‌قانونی بیش از 3‌هزار تخم مار کبرا را نگهداری می‌کرده است اما تعداد نامشخصی از مارهای تازه به دنیا آمده از قفس خود فرار کرده‌اند. ماموران امداد در شهر شیانلینگ تاکنون موفق شده‌اند 170‌مار را به دام بیندازند اما هنوز هیچکس نمی‌داند چند مار دیگر در این شهر برای خود آزادانه در حال گشت‌و‌گذار هستند. کبرا یکی از سمی‌ترین مارهای جهان به‌حساب می‌آید و طول نوع بالغ آن به6.7 متر  می‌رسد. قرار است کای‌یونگ به‌زودی محاکمه شود.

ژست‌ اسب آبی برای گرفتن عکس

کالیفرنیا: ژست‌گرفتن یک اسب‌آبی و لبخند‌زدن او در مقابل دوربین بازدیدکنندگان یک باغ‌وحش این روزها حسابی مورد توجه قرار گرفته است. قضیه از این قرار است که یک زوج به باغ‌وحش سن‌دیگو رفته بوده‌اند که تصمیم می‌گیرند جلوی آکواریوم عکس یادگاری بگیرند. در موقع گرفتن عکس اما به‌طور ناگهانی اسب‌آبی این باغ‌وحش که بیشتر از 3‌تن وزن دارد به‌پشت شیشه آمد و با لبخند‌زدن خودش را برای عکس گرفتن آماده کرد. بعد از انتشار این عکس‌ها در سایت‌های اینترنتی عده‌ زیادی برای دیدن این اسب‌آبی به باغ‌وحش رفتند. مسئولان این آکواریوم می‌گویند اسب‌های‌آبی اینقدر‌ها مهربان نیستند و حتی 2‌اسب‌آبی باغ‌وحش، آن روز با هم یک نزاع درست و حسابی داشته‌اند.

الماس صورتی رکورد می‌‌زند

نیویورک: یک الماس‌صورتی قرار است ماه آینده در حراجی به فروش برسد که به اعتقاد کارشناسان رکورد فروش گران‌ترین سنگ‌قیمتی را خواهد شکست. تخمین‌زده می‌شود که این الماس بی‌مانند ماه آینده به قیمت بیش از 38‌میلیون دلار به‌فروش برسد. این الماس یکی از بزرگ‌ترین الماس‌های کشف‌شده در جهان به‌حساب می‌آید و در 60 ‌سال گذشته در مجموعه‌های شخصی نگهداری می‌شده است.

صاحب این الماس 25‌قیراطی یک جواهرساز آمریکایی است که اکنون می‌خواهد آن‌را به‌فروش برساند. رکورد گران‌ترین الماس به‌فروش رفته در جهان متعلق به الماسی است که 2‌سال پیش به‌فروش رفت. این الماس که متعلق به قرن هفدهم بود در دسامبر 2008‌به قیمت25.6 میلیون دلار در آمریکا به فروش رسید.

کد خبر 119261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز