همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت خدمات اول که نماینده فروش سیم کارت‌های اعتباری همراه اول در ترمینال حجاج سراسر کشور است از مانع تراشی در عرضه سیم کارت ایرانی به حجاج خبرداد.

simcard

ناصر قدیرکاشانی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: با این که همه شعار لزوم صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور را می‌دهیم، شرکت‌های ایرانی برای عرضه خدمات خود در داخل کشور هم محدودیت دارند.

وی گفت: با انعقاد قرارداد با شرکت مادرتخصصی فرودگاه های کشور، مدیران 17 فرودگاه مرتبط با اعزام حجاج، مکلف شده‌اند مکان عرضه سیم کارت اعتباری همراه اول را دراختیار شرکت خدمات اول قرار دهند.

قدیرکاشانی افزود: قیمت سیم کارت‌های اعتباری همراه اول که در فرودگاه‌ها به حجاج عرضه می‌شود10 هزار تومان است که نسبت به قیمت معمول آن یعنی 22 هزار و 600 تومان56 درصد تخفیف دارد و می‌توان با استفاده از آنها به جای دقیقه‌ای 2500 تومان، فقط دقیقه ای 500 تومان با ایران تماس گرفت.

مدیرعامل شرکت خدمات اول با اشاره به یکه تازی اپراتورهای سعودی در قلب پایتخت افزود: در ترمینال حجاج فرودگاه مهرآباد تهران، علاوه بر ما، نمایندگان دو اپراتور سعودی ((زین)) و ((موبیلیتی)) هم سیم کارت عرضه می‌کنند که البته به دلیل جایگاه خاص و اعتمادی که مردم به همراه اول دارند، استقبال مردم قابل مقایسه نیست.

قدیر کاشانی با انتقاد از ناهماهنگی در ترمینال حجاج گفت: متاسفانه با وجود انعقاد قرارداد با شرکت فرودگاه‌های کشور، پیمانکار داخلی ترمینال حجاج فرودگاه مهرآباد از روز گذشته، برق غرفه خدمات اول را قطع کرده است که علاوه بر کم نور شدن محل غرفه، امکان ثبت مشخصات متقاضی در سیستم و در نتیجه عرضه سیم کارت، از ما سلب شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات اول با اشاره به این موضوع که مسئولان عربستانی، اجازه ورود انبوه سیم کارت ایرانی نه برای عرضه در فرودگاه‌ها بلکه حتی در میان کاروان‌ها را نیز نمی دهند، گفت: ما انتظار مقابله به مثل نداریم اما آیا محصول ایرانی در ایران هم باید مظلوم واقع شود؟

کد خبر 119181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز