جمعه ۳۰ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۱
۰ نفر

گروه حوادث: قضات دادگاه عالی اونتاریوی کانادا، بعد از محاکمه یکی از مخوف‌ترین قاتلان سریالی کانادا، وی را به 2 بار مرگ محکوم کردند.

قتل زنان در کانادا

مقامات قضایی پرونده، در دستوری دیگر به‌دلیل آنکه جنایت‌های این مرد را بسیار وحشتناک و تهوع آور می‌دانند، دستور نابود کردن تمامی فیلم‌ها و عکس‌هایی را که این خلبان کانادایی هنگام آزار و اذیت و شکنجه قربانیان گرفته بود، صادر کردند.

به گزارش رسانه‌های کانادا، این خلبان 47 ساله به نام راسل ویلیامز که فرمانده مهم‌ترین پایگاه هوایی کانادا بود، در جریان تحقیقات پلیس جنایی کانادا متهم شده است که در جریان جنایت‌های سریالی خود حداقل 2 زن 27 و 37 ساله به نام‌های فرانس کامیا و جسیکا لیوید را بعد از آنکه به زور وارد خانه‌‌شان شده است به قتل رسانده و 2 زن دیگر را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است و این در حالی است که این مرد تبهکار از تمام صحنه‌ها و از جمله از صحنه شکنجه و آزار و اذیت زنان جوان و سپس قتل آنها فیلمبرداری کرده است.

پنجشنبه گذشته در آخرین جلسه محاکمه این مرد جنایتکار، قضات دادگاه درحالی‌که ده‌ها خبرنگار و خانواده قربانیان حضور داشتند این فیلم‌های وحشتناک را برای روشن شدن حقیقت نمایش دادند و این در حالی بود که خانواده‌های قربانیان و حاضران با دیدن صحنه‌های وحشتناک جنایت به‌شدت گریه می‌کردند.

بعد از برگزاری جلسه محاکمه، قضات دادگاه این خلبان مشهور و ارشد کانادا را به اتهام ارتکاب جنایت‌هایش به 2 بار حبس ابد بدون امکان بخشش تا 25 سال محکوم کردند و به این ترتیب این مرد تبهکار برای گذراندن دوره محکومیت خود به امنیتی‌ترین زندان کانادا منتقل شد تا در آنجا با یکی دیگر از مشهورترین جنایتکاران تاریخ کانادا به نام پائول براندو که در زمان خدمت خود به‌عنوان یک مامور پلیس، دختر دانش‌آموزی را ربوده و بعد از آزار و اذیت به قتل رسانده بود در یک سلول که تحت نظارت کامل قرار دارد دوران محکومیت خود را بگذراند.

قاضی روبرت اسکات از دادگاه عالی اونتاریو بعد از محاکمه این مرد تبهکار به خبرنگاران گفت: جنایتی که این مرد مرتکب شده به حدی وحشتناک است که نمی‌توان آن را برای مردم بازگو کرد و هیچ مجازاتی هم به اندازه آن نیست.بنابراین گزارش، مردم منطقه هازول لیولیست که مرد تبهکار در آنجا زندگی می‌کرد به‌شدت شوکه شده‌اند.

در همین حال،گفته می‌شود جنایت‌های این مرد به حدی وحشتناک است که قضات دادگاه تصمیم گرفته‌اند فیلمی را که وی از صحنه‌های شکنجه وحشتناک و آزار و اذیت یکی از قربانیان خود به‌نام جسیکا لیوید 27 ساله تهیه کرده است، نابود کنند تا دیگر هیچ‌وقت کسی نتواند آنها را ببیند.

با این حال وکیل خانواده جسیکا گفت: از بین بردن فیلم‌ها سبب می‌شود قضات مطمئن شوند که این تصاویر وحشتناک و به خصوص قسمت‌هایی که در جلسه دادگاه نمایش داده نشد، هیچگاه به دست مردم عادی نمی‌افتد اما در عین حال ممکن است باعث شود روزی این تبهکار مخوف بتواند عفو بگیرد و از زندان خارج شود؛ درصورتی‌که با وجود این مدارک هیچگاه چنین چیزی ممکن نیست.

کد خبر 118913

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز