همشهری آنلاین: علی دایی در خصوص اخراج شیث رضایی گفت که او به خاطر مسائل فنی و حاشیه‌ای اخراج شده است.

دایی

به گزارش همشهری آنلاین، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس پس از بازی در مورد وضعیت شیث رضایی گفت: دو مساله در باره اخراج شیث دخیل بود، یک بحث فنی و دیگر بحث حاشیه‌ای که توامان این دو بحث باعث شد که وی از تیم کنار گذاشته شود و من توضیح بیشتری در این مورد نمی‌دهم اما باید بگویم که بعد از بازی با ملوان تصمیم گرفتم که او را اخراج کنم اما به دلیل این که بازی حساس و بزرگی مقابل استقلال داشتیم، گفتم یک فرصت دیگر به این بازیکن بدهم، اما وی باز هم نتوانست انتظارات ما را برآورده کند و به همین دلیل تصمیمی که دوشنبه هفته قبل گرفته بودم را اجرایی کردم.

 سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: ما می‌خواهیم در تیم پرسپولیس یک تیم واقعی باشیم و کسی نمی‌تواند تفکرات خود را به تنهایی اجرا کند.

 از دایی پرسیدند الان وضعیت شیث چه می‌شود؟ گفت: دارید می‌بینید، کنار تیم نیست. این تصمیمی است که ما گرفته‌ایم.

 دایی در ابتدای این مصاحبه با تسلیت درگذشت محسن آقازاده سرمربی تیم تربیت یزد و بیان این جمله که اگر او زنده بود شاید به جای این تیم، تربیت یزد با ما بازی می‌کرد، گفت: ما پس از چند بازی که نتوانستیم در لیگ برتر نتایج لازم را کسب کنیم به این پیروزی نیاز داشتیم و من امیدوارم در مسابقه‌های لیگ برتر نیز بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

 وی درخصوص روند بازی نفت محمود آباد گفت: ما تا قبل از این که به گل اول دست پیدا کنیم بازی بسیار سختی را پیش رو داشتیم چرا که تیم حریف بسیار فشرده و با دوندگی بالا ظاهر شده بود. اما بعد از این که توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم، با اتخاذ تاکتیک‌های تهاجمی در نیمه دوم توانستیم 4 گل دیگر به ثمر برسانیم. این مسابقه از لحاظ فنی صحبت خاصی نداشت اما می‌توانست برای ما مرور تاکتیک‌هایی باشد که باید در بازی هفته آینده برابر ذوب آهن انجام دهیم.

 دایی اضافه کرد: مطمئنا این بازی در زمان خیلی خوبی برای ما برگزار شد تا بتوانیم تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم.

 علی دایی درباره‌ این که جزو 50 اسطوره زنده فوتبال دنیا قرار گرفته، گفت: من نظر خاصی در این مورد ندارم، خواست خدا بوده، شکر او را می‌کنم. همواره برای من اتفاقاتی را پیش آورده که فکرش را هم نمی‌کردم. من عاشق این مملکتم. مردم و هوادارهای ایرانی را دوست دارم و حتی جالب است به شما بگویم که بعد از بازی داربی حتی یک هوادار پرسپولیس پیش نیامده که از باخت در داربی ناراحت باشد و برنده واقعی این بازی هواداران پرسپولیس هستند.

 دایی در مورد اینکه در نشست فیفا هم شکایت خود را از فدراسیون فوتبال ایران مطرح کرده است، گفت: من فقط برای جلسه کمیته فوتبال فیفا رفته بودم و در مورد شکایتم هم هیچ حرفی نمی‌زنم. به موقعش اخبار لازم را در این مورد خواهید شنید.

کد خبر 118832
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز