چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاینی: عضو اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: بازار خرید و فروش خودروهای سواری در تهران همچنان در رکود است.

حاج کمال عزیزی قناد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اکنون در بازار خرید و فروش خودرو بیشتر خریداران به دنبال خرید خودروهای خارجی هستند و خودرو های تولید داخل آنچنان خریداری نداشت.

وی تصریح کرد: در هفته جاری علیرغم رکود بازار، خریداران خودرو در بازار تهران بیشتر بدنبال خرید خودرو پژو 206 بودند و هر دستگاه این خودرو از نوع تیپ 2 به قیمت 140 میلیون و 500 هزار ریال معامله شد.

این کارشناس خرید و فروش خودرو افزود: در معاملات هفته جاری هر دستگاه خودرو پراید بنزین سوز سفید رنگ 762 میلیون، رنگ نقره‌ای 77 میلیون ریال و 800 هزار و هر دستگاه خودروی پراید دوگانه سوز در بازار تهران به قیمت 85 میلیون ریال به خریداران عرضه شد.

به گفته عزیزی قناد، در این هفته هر دستگاه خودرو پژو 405 جی.ال. ایکس، بنزینی 134 میلیون ریال و دوگانه سوز آن 146 میلیون ریال خرید و فروش شد.

وی با بیان آنکه در این هفته هر دستگاه خودروی سواری مزدا 3 جدید فول با قیمت 423 میلیون ریال به خریداران فروخته شد، افزود: هر دستگاه خودرو ریو از گروه خودروسازی سایپا در هفته جاری در بازار تهران به قیمت 138 میلیون و 500 ریال عرضه شد.

این فعال بازار خرید و فروش خودروی تهران یادآور شد: قیمت هر دستگاه خودرو ماکسیما فول اتوماتیک در هفته جاری 390 میلیون ریال و خودرو زانتیا 305 میلیون ریال بود.

وی گفت: در این بازار پژو پارس با ترمز ABS به قیمت 173 میلیون ریال عرضه شد و دوگانه سوز آن به قیمت 187 میلیون ریال خرید و فروش شد.

این کارشناس خرید و فروش خودرو در بازار تهران، گفت: در هفته جاری هر دستگاه خودروی سواری تندر 90 E1 به قیمت 138 عرضه شد و هر دستگاه E2 شرکت پارس خودرو به رنگ سفید به قیمت 145 میلیون و 500 ریال به خریداران عرضه شد.

به گفته وی هر دستگاه خودرو سوزوکی ویتارا فول سفید رنگ ایران خودرو مدل 2010 هفته جاری در نمایشگاه‌های سطح شهر تهران به قیمت 404 میلیون ریال و مدل دنده‌ای آن به قیمت 360 میلیون ریال به فروش رفت.

همچنین در بازار خودرو این هفته تهران هر دستگاه خودرو وانت پیکان دو گانه سوز به قیمت 72 میلیون ریال به فروش رسید.

کد خبر 118831
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز