سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۸۵ - ۰۵:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: پیش فروش بلیت‌های بیست و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر سه‌شنبه پنجم دی‌ماه در مراکز مشخص شده تهران آغاز می شود.

بابک رضایی مدیر اجرایی بیست و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با اعلا‌م این خبر گفت: علا‌قه‌مندان به فعالیت‌های هنری و به ویژه برنامه های حوزه موسیقی می‌توانند از امروز به گیشه‌های اعلا‌م شده مراجعه و بلیت برنامه مورد نظر خود را خریداری کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر رضایی تصریح کرد: در روزهای پنجم و ششم دی دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت شناسایی دانشجویی و همچنین دانش آموزان دبیرستان و هنرستان به محل خانه هنرمندان مراجعه کنند و بلیت نیم بها خریداری کنند.

وی افزود: هنرمندان نیز در ساعات اداری روزهای یاد شده می توانند برای خرید بلیت به محل انجمن موسیقی ایران مراجعه کنند.

وی همچنین گفت: نماینده سازمانها، نهادها و دیگر ادارات نیز می توانند ششم دی برای پیش خرید بلیت‌های جشنواره موسیقی فجر با ارائه معرفی نامه و درخواست رسمی به محل دفتر موسیقی و شعر مراجعه و بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.

روزهای  هفتم و هشتم دی  نیز از ساعت 9 صبح تا 18 گیشه تالا‌ر وحدت آماده ارائه بلیت پیش فروش به شهروندان علا‌قه مند است.

همچنین نهم دی نیز گیشه فروش سالن های فرهنگ، تئاتر شهر، تالا‌ر فارابی، دانشگاه هنر، تالا‌ر وحدت، خانه هنرمندان، فرهنگسرای‌نیاوران، فرهنگسرای بهمن، تالا‌ر بزرگ کشور آماده فروش بلیت برنامه‌های خود هستند.

خانه فرهنگ و هنر گویا واقع در خیابان کریمخان و خانه کتاب شهر آرا نیز از جمله مراکز فروش بلیت بیست و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر هستند.

گزارش همشهری آنلاین حاکی‌است امکان پیش‌خرید اینترنتی بلیت‌های جشنواره موسیقی فجر نیز فراهم آمده است.

کد خبر 11859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز