مراسم افتتاحیه زنگ سینما همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع) توسط جمعی از هنرمندان برجسته سینما و تلویزیون کشور در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

سینما کودک

به گزارش روابط عمومی مؤسسه تصویر شهر، برنامه زنگ سینما در راستای اهدافی چون حمایت از تولیدات سینمای کودک و نوجوان، ایجاد اوقات فراغت سالم در فضایی امن برای دانش‌آموزان، رونق‌بخشی سئانس‌های صبح سینماها، ترغیب فیلمسازان ژانر کودک و نوجوان به تداوم تولید در این زمینه و حضور هر چه بیشتر خانواده‌ها به همراه فرزندان خود در سینما برگزار می‌شود.

این طرح از تاریخ89.7.27لغایت 15‌اسفند ماه 89 با نمایش فیلم‌های تولیدشده در حوزه سینمای کودک و نوجوان در پردیس‌های ملت، تماشا، رازی، آزادی، فرهنگ و فرهنگسراها برگزار می‌شود. در این طرح که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار خواهد شد، پیش‌بینی می‌شود بیش از 200هزار نفر از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر تهران تحت‌پوشش قرار گرفته و در ساعت صبحگاهی سینماها که سئانس‌های کم درآمد سالن‌های نمایش است،

در محیطی امن و مفرح به تماشای فیلم‌های مناسب با رده سنی خود بنشینند. بخش قابل توجهی از هزینه ایاب و ذهاب، پذیرایی، بلیت سینما و همچنین اختصاص بسته‌های فرهنگی به دانش‌آموزان از جمله حمایت‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری از دانش‌آموزان و مدارس در این طرح خواهد بود. مراسم افتتاحیه زنگ سینما روز سه‌شنبه 89.7.27 با حضور جمعی از فیلمسازان ژانر کودک و جمع کثیری از دانش‌آموزان در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

کد خبر 118443

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز