جمعه ۲۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

همشهری آْنلاین: سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بار دیگر در ماه مهر پرسپولیس یک بر صفر در دربی مغلوب شد تا خاطره سال 62 زنده شود.

پرویز مظلومی

به گزارش فارس، پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که این بازی را بردیم. در هر شرایطی به سه امتیاز نیاز داشتیم. به هواداران استقلال و بازیکنان تبریک می‌گویم. دربی همیشه به دلیل استرس و فشاری که دارد کم کیفیت است.[تاریخچه دیدارهای پرسپولیس و استقلال]

وی افزود:‌ نیمه اول باید با سه گل بازی را می‌بردیم در 15 دقیقه ابتدایی سه موقعیت تک به تک داشتیم. هدفمان این بود که از فضای خالی پرسپولیس استفاده کنیم و از همین طریق هم به گل رسیدیم.

سرمربی استقلال با بیان اینکه بازیکنان این تیم در طول 90 دقیقه صبوری پیشه کردند گفت: هدف ما این بود که پرسپولیس را به جلو هدایت کنیم. این تیم به جز یک موقعیت در نیمه دوم فرصت دیگری نداشت. از بازیکنانم راضی هستم و خوشحالم که این دربی مساوی نشد. همه دیدند که من تیمم را هجومی به میدان فرستادم و مهاجمی هم کم نکردم.

مظلومی تاکید کرد: با وجودی که مجتبی جباری یک ماه از میادین دور بود اما از خلاقیت‌او در این بازی استفاده کردم. این نشان‌دهنده این است که تیمی که مالکیت توپ را داشته باشد برنده نیست. استقلال روی اتحاد و یکدلی بازیکنانش به پیروزی رسید.

وی درباره قضاوت مسعود مرادی عنوان کرد: مرادی قضاوت خوبی انجام داد. گل پرسپولیس صد درصد آفساید بود و نوری یک گام جلوتر از مدافعان استقلال قرار داشت.

مظلومی تصریح کرد: حاضرم هم اکنون از استقلال بروم چون تا همین جا دینم را به این تیم ادا کردم و اگر از این تیم بروم خوشحال می‌شوم. نمی‌خواهم درددل کنم اما سختی‌های زیادی در این مدت کشیدم.

وی در خصوص آرش برهانی گفت: او بازیکن بزرگی است. با وجود اینکه موقعیت‌هایی را خراب کرد نشان داد شعور فوتبالی دارد. او در بازی‌های قبلی گل زده است. برهانی خودش هم نمی‌خواهد موقعیتش را از دست بدهد. من صبوری می‌کنم تا آرش به برهانی آقای گل تبدیل شود.

این مربی در خصوص عملکرد آندره لوییز اظهار داشت: او در آن قسمت که بازی می‌کرد تنها بود، اما عملکرد خوبی داشت. برنامه ما کشیدن پرسپولیس به جلو بود. یک نیمه فرصت را به پرسپولیس دادیم و به هدف‌مان هم رسیدیم.

مظلومی با بیان اینکه فتح‌الله زاده پیش از بازی به او عنوان کرده بود که از باخت نگرانی نداشته باشد، ادامه داد:‌من چسبیده به نیمکت استقلال نیستم. خدا کمک کرد به اینجا برسیم. هدف‌مان قهرمانی است. روزی که تاریخ دربی قرعه‌کشی شد و فهمیدم این بازی در مهر ماه است خوشحال شدم. خاطره‌ مهر سال 1362 را زنده کردیم، در آن سال هم بازی را یک بر صفر بردیم و از هواداران دو تیم هم ممنون هستم.

کد خبر 118418
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز