گروه حوادث: تکنیسین فداکار اورژانس هفتکل در استان خوزستان، زمانی که سرگرم امداد رسانی و کمک به مصدومان یک حادثه تصادف جاده‌ای بود، در اثر بی‌احتیاطی راننده یک تریلر جان باخت.

صادق اصلانلو

ساعت 7 بعدازظهر 18 مهر ماه، با گزارش وقوع یک تصادف شدید در محور اهواز - باغملک، امدادرسانان اورژانس منطقه هفتگل به محل حادثه اعزام شدند. امدادگران اورژانس با حضور در محل، متوجه برخورد یک دستگاه خودروی پژو پرشیا با یک کامیون شدند که در این تصادف، راننده خودروی سواری در دم جان باخته و راننده و 2 شاگرد کامیون نیز به‌شدت زخمی شده بودند.

امدادرسانان با توجه به‌شدت حادثه، به سرعت اقدامات اولیه را برای کمک رسانی به سرنشینان کامیون آغاز کردند اما درحالی‌که قصد داشتند بعد از خارج کردن پیکر‌های زخمی مصدومان از کامیون، آنها را به داخل آمبولانس‌ها انتقال دهند، ناگهان متوجه یک دستگاه تریلر شدند که با سرعت بسیار زیادی به سمت محل حادثه در حرکت بود اما قبل از آنکه بتوانند از آنجا دور شوند تریلر با آنها برخورد کرد.

بنا به گفته شاهدان، سرعت تریلر به حدی زیاد بود که بعد از برخورد با ماموران امدادی اورژانس، با 6 دستگاه خودروی دیگر برخورد کرد و بعد از آن نیز حدود 50 متر پس از صحنه تصادف کشیده شد. رفیعی، مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان، روز گذشته با اعلام این خبر در توضیح ماجرا به همشهری گفت: متأسفانه در اثر این تصادف مرگبار، یکی از تکنیسین‌های جوان و فداکار اورژانس به‌نام صادق اصلانلو در دم جان باخت و 3 مامور اورژانس دیگر نیز در اثر این تصادف از ناحیه کتف، صورت و پا به‌شدت مجروح شدند.

به گفته وی، یکی از سرنشینان خودروهای عبوری نیز که در محل حادثه نخست پارک کرده بود به‌شدت زخمی شده و تمامی مصدومان این حادثه برای درمان به بیمارستان امام خمینی اهواز انتقال یافته‌اند.مسئول روابط عمومی اورژانس خوزستان با ابراز همدردی با خانواده این تکنیسین جوان گفت: متأسفانه جاده اهواز - ایذه و اصفهان - خوزستان - شهرکرد، جزء جاده‌های پرحادثه است که با تلفات زیادی روبه‌روست و یکی از دلایل اینگونه حوادث تلخ نیز نبود علائم کافی راهنمایی و رانندگی در این جاده‌هاست.

کد خبر 118252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز