همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آخرین اظهارات خود به نکات مختلفی از جمله رابطه‌اش با برخی مربیان و خبرنگاران اشاره کرد.

morinho

به گزارش فارس و به نقل از ال‌پایس اسپانیا، خوزه مورینیو با اشاره به رابطه‌اش با برخی مربیان بزرگ دنیا گفت: بهترین دوست من فرگوسن است و با هیچ مربی‌ای در دنیا مثل فرگوسن احساس صمیمانه و دوستی نداشته‌ام. فرگوسن را مثل یک دوست بسیار خوب و ارزشمند برای خود تعریف کرده‌ام و به داشتن رابطه صمیمانه با او افتخار می‌کنم.

مورینیو در خصوص گواردیولا، سرمربی بارسلونا گفت: بهترین گزینه برای بارسلونا گواردیولا است، دلیل این امر هم این است که پپ فرهنگ کاتالونیا را می‌شناسد و همین برای مربیگری در بارسلونا کافی است. اگر بهترین مربی دنیا را هم بیاورید و نگوید که کاتالونیا، اسپانیا نیست به درد بارسلونا نمی‌خورد.

مورینیو در خصوص رسانه‌های اسپانیایی گفت: مردم در اسپانیا به همان چیزهایی فکر می‌کنند که یک روز قبل روزنامه‌نگاران برایشان تجویز کرده‌اند، البته ایتالیا هم همین وضعیت را داشت اما در انگلیس اوضاع فرق می‌کرد و خبرنگاران چنین قدرتی نداشتند.

آقای خاص ادامه داد: مردم اسپانیا یک روز قبل و بعد از بازی را بیشتر دوست دارند و در روز بازی اهمیت زیادی به نوع بازی یا نتیجه آن نمی‌دهند.

 

کد خبر 118221
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز