رئیس ستاد تحول وزارت صنایع و معادن از آغاز معرفی واحدهای صنعتی برای دریافت تسهیلات یارانه‌ای از هفته آینده به بانک‌های عامل خبر داد و گفت: تعداد واحدهای صنعتی آسیب پذیر از اجرای هدفمندی یارانه‌ها در کشور 7 هزار واحد است.

کارگاه صنعتی

به گزارش مهر، سید رضا فاطمی امین افزود: تاکنون بیش از 750 بنگاه صنعتی علاوه بر بنگاه‌هایی که در قالب 23 رشته آسیب پذیر معرفی شده‌اند برای دریافت تسهیلات اجرای هدفمندی یارانه ثبت نام کرده‌اند. رئیس ستاد تحول وزارت صنایع و معادن با تاکید بر نامحدود بودن زمان ثبت نام واحدهای صنعتی آسیب‌پذیر، گفت: هر واحد صنعتی که سریع‌تر اقدام به ثبت‌نام کند، زودتر برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می‌شود.

خط اعتباری ویژه با کارمزد 3درصد

وی همچنین افزود: به‌زودی بنگاه‌های تولیدی برای استفاده از خط اعتباری ویژه صنایع انرژی‌بر با شرایط آسان و با کارمزد 3 درصد به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند. فاطمی امین عنوان کرد: در حال حاضر همه فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد به‌صورت الکترونیکی به متقاضیان ارائه می‌شود.

فاطمی امین تصریح کرد: واحد‌های تولیدی می‌توانند برای انجام مراحل اداری اعم از ثبت نام، آشنایی با نحوه حمایت‌های وزارت صنایع و معادن از واحد‌های تولیدی و معرفی جهت کسب تسهیلات به پایگاه اطلاع رسانی این ستاد مراجعه کنند.

کد خبر 118067

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز