یکشنبه ۳ دی ۱۳۸۵ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

گروه حوادث: بوکسور جوان که سه شنبه گذشته سه عضو خانواده همسرش را به قتل رسانده بود، با گذشت 5 روز از ارتکاب جنایت در محاصره کارآگاهان قرارگرفت و بازداشت شد.

سه شنبه گذشته ماموران پلیس از جنایتی وحشتناک در خانه‌ شماره 43کوچه زارع پور در بزرگراه شهید محلاتی تهران اطلاع پیدا کردند. با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره دهم آگاهی پایتخت، تحقیقات برای یافتن عامل جنایت آغاز شد و هنگامی که در بررسی‌های تخصصی مشخص شد عامل هر سه جنایت داماد جوان خانواده به نام رضا است ، عملیات گسترده پلیسی برای دستگیری وی که احتمالا به اراک فرار کرده بود آغاز شد.

ماموران در نخستین مرحله مناطقی را که احتمال می‌رفت مرد جنایتکار در آنجا مخفی شده باشد را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند تا اینکه روز گذشته با گذشت 5 روز از جنایت، ماموران توانستند مخفیگاه قاتل را در شهرک ولیعصر(عج) اراک شناسایی کنند. ساعت 10صبح دیروز کارآگاهان جنایی تهران مخفیگاه قاتل را تحت محاصره قرارداده و با هماهنگی سرهنگ عطایی ریاست اداره دهم آگاهی، عملیات دستگیری متهم آغاز شد.

متهم که تصور نمی‌کرد مخفیگاهش از سوی پلیس شناسایی شود ، وقتی خود را در محاصره پلیس دید برای فرار از دست پلیس با آنان درگیر ولی در نهایت نیم ساعت بعد دستگیر شد.

اعترافات سیاه قاتل
متهم جوان که 30سال سن دارد و در رشته بوکس فعالیت می‌کرده است، روز گذشته در جریان نخستین بازجویی‌ها درباره انگیزه خود از قتل همسرش آزاده و والدین او «امام قلی» و «معصومه» به افسر پرونده گفت: 3سال پیش به دنبال یک آشنایی، به آزاده علاقه مند شدم و به خواستگاری وی رفتم، از همان ابتدا خانواده‌های‌مان با ازدواج مخالف بودند، ولی در نهایت ازدواج کردیم و با همسرم به اراک که خانواده‌ام آنجا بودند رفتیم.


در ابتدا زندگی خوبی داشتیم، اما بعد از چند ماه دعواهای خانوادگی‌مان شدت گرفت، تا اینکه بعد از مدتی آزاده به بهانه اینکه اخلاقم تند و خشن است خانه و زندگی را ترک کرده و به منزل پدرش بازگشت. هرچه اصرارکردم آزاده به خانه خودمان بازگردد فایده نداشت ، تا اینکه در آ‌خرین تماسی که با او داشتم گفت به شدت از من متنفر است. وقتی این حرف را زد کینه او و خانواده‌اش را به دل گرفتم و  تصمیم گرفتم انتقام سختی از آنها بگیرم.


نحوه ارتکاب جنایات از زبان قاتل
رضا در ادامه اعترافات خود به کارآگاهان جنایی پایتخت گفت: چند روز قبل از ارتکاب جنایت با منزل پدر زنم تماس گرفته و آنان را تهدید به مرگ کردم ولی آنان حرفهایم را باور نکرده و تلفن را قطع کردند.


در حالی که به شدت عصبی شده بودم ساعت 19 سه شنبه گذشته به خانه پدری آزاده رفتم ، وقتی زنگ در خانه را به صدا درآوردم، پدر زنم در را باز کرد ، با دیدن او به سویش حمله‌ور شده و او را با ضربات قمه به قتل رساندم. چند دقیقه‌ای از ارتکاب جنایت نگذشته بود که آزاده و مادرش که بیرون از خانه بودند از راه رسیدند، و با دیدن جسد امام قلی - پدر آزاده - شروع به داد و فریاد کردند، که در این هنگام به مادر زنم حمله کرده و او را نیز به قتل رساندم.


سپس قصد کشتن زنم را داشتم ولی  دلم سوخت و از او خواستم به قهر خود خاتمه داده و با فرار از آنجا زندگی جدیدی را آغاز کنیم، ولی او باز مرا از خود راند، با شنیدن جواب منفی او را نیز به قتل رساندم و با برداشتن حلقه  نامزدی و تلفن همراهش از قتلگاه فرار کرده و به اراک رفتم. داماد جنایتکار در ادامه گفت: قصد داشتم با 200 هزار تومانی که از یکی از دوستانم قرض کرده بودم از کشور فرار کنم اما بعد از 5 روز دستگیر شدم. بنا به این گزارش عصر روز گذشته متهم به تهران انتقال یافت و تحقیقات از وی زیرنظر بازپرس شاملو رئیس شعبه اول دادسرای جنایی تهران آغاز شد.

کد خبر 11753

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز