چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۴
۰ نفر

لندن : شرکت کنندگان در یک مسابقه بالن سواری مجبور هستند در آسمان غذای خود را روی اجاق گاز درست کنند.

Balloon

قضیه از این قرار است که 20 گروه بالن سوار از 10 کشور جهان از روز شنبه رقابت خود را برای رفتن به دورترین مسافت ممکن با بالن شروع کرده‌اند و به همین خاطر به‌صورت شبانه‌روزی در حال پرواز هستند. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای پیروزی در این رقابت وارد آسمان کشورهای گوناگون اروپا و حتی روسیه شوند.

بر اساس مقررات مسابقه، بالن‌سوارها حق دارند تنها از گاز برای کم کردن ارتفاع و انداختن کیسه‌های شن برای رفتن به ارتفاع بالاتر استفاده کنند. بالن‌های این مسابقه همگی به جی‌پی‌اس مجهز هستند و طرفداران می‌توانند به صورت آنلاین رقابت آنها را پیگیری کنند.

مرگ زن چترباز در سقوط آزاد

کوالالامپور: یک زن چترباز استرالیایی در هنگام تمرین پرش از یک برج در مالزی چترش باز نشد و با سقوط آزاد از ارتفاع 165 متری جان سپرد. ماریون تانتیکی،42 ساله در حال تمرین به‌همراه یک گروه چتربازی در مالزی بود که به گفته مقام‌های امدادی با بدشانسی پس از پرش چترش باز نشد و پس از برخورد با زمین در‌دم کشته شد.

اعضای این گروه 19نفره که قرار بود به زودی برنامه پرش خود از برج‌های معروف پایتخت مالزی را اجرا کنند اکنون در شوک کامل به سر می‌برند و مشخص نیست بتوانند به کار خود ادامه دهند. این حادثه در زمان تمرین این گروه روی برج الو استار اتفاق افتاد که دومین برج بلند مالزی به حساب می‌آید و در450 کیلومتری شمال پایتخت قرار دارد. مقام‌های پلیس امکان خودکشی یا قتل را رد کرده‌اند.

اعتیاد به خوردن عقرب زنده

پکن: یک مرد چینی می‌گوید به خوردن عقرب زنده اعتیاد پیدا کرده است و بدون این خوراکی نمی‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد! لی لیکوآن،58 ساله می‌گوید زمانی که جوان بوده است برای نخستین بار یک‌عقرب خورده و از آن زمان نتوانسته است طعمش را فراموش کند! این مرد چینی می‌گوید به همین خاطر او در طول 30سال گذشته بیشتر از 10هزار عقرب زنده را نوش جان کرده است.

در حالی که نیش عقرب می‌تواند آدم‌های دیگر را به سرعت بکشد این مرد در سلامت کامل به سر می‌برد و می‌گوید نیش عقرب‌ها هیچ تاثیری روی وی ندارد. پزشکان چینی عقیده دارند که بدن این مرد به‌صورت کم‌نظیری در مقابل زهر کشنده عقرب مقاوم است. چینی‌ها در برخی از داروهای سنتی خود به مقدار بسیار کمی از زهر مار و عقرب استفاده می‌کنند.

حرکت بر عکس در بزرگراه!

لندن: پلیس انگلیس گواهینامه یک راننده را به خاطر حرکت به‌صورت برعکس در بزرگراه باطل کرد. ماموران کنترل ترافیک انگلیس در هنگام دیدن تصاویر دوربین‌های مدار بسته ناگهان با تصویر راننده‌ای مواجه شدند که در حال حرکت به‌صورت بر عکس بود و به همین خاطر ماموران پلیس بزرگراه برای جلوگیری از حوادث احتمالی به سرعت برای متوقف کردن این خودرو وارد عمل شدند.

سرعت خودروها در این بزرگراه بسیار زیاد است و به گفته ماموران پلیس یک معجزه بوده که حادثه‌ای به دنبال این تخلف، اتفاق نیفتاده است. وکیل این راننده در دادگاه مدعی شد که موکلش به خاطر بی‌تجربگی وارد مسیر اشتباه شده و دیگر امکان اصلاح آن را نداشته است. رانندگا ن متخلف در انگلیس با جریمه‌های سنگین و برخوردهای قاطع مواجه می‌شوند.

کد خبر 117285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز