همشهری‌آنلاین: دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک با معرفی پروفسور یحیی کمالی‌پور رییس ایرانی دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبا دانشگاه پوردو به عنوان مشاور عالی ششمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک اسامی اعضای کمیته علمی همایش را اعلام کرد.

اعضای کمیته علمی ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک

بر این اساس، دکتر محمد سلطانی‌فر استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در سال ۸۹، دکتر شهیندخت خوارزمی استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در سال ۸۸، دکتر سعید رضا عاملی استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در سال ۸۷ و دکتر یونس شکرخواه استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در سال ۸۶ در کنار دکتر علی اصغر محکی و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک را تشکیل می‌دهند. با تشکیل این کمیته بزودی محور فراخوان مقالات همایش منتشر خواهد شد.

استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک عنوانی است که به ابتکار دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک، ۲۷ اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط‌عمومی به برترین استاد این دانش میان رشته‌ای اعطاء می‌شود.

دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های روابط عمومی‌های وزارتخانه‌ها٬ سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی با بکارگیری فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات آغاز کرده و تا کنون علاوه بر تولید و جمع‌آوری بیش از یکصد و چهل مقاله علمی از طریق صدور فراخوان و سفارش مقالات٬ نسبت به انتشار ۱۴جلد کتاب تخصصی در این حوزه اقدام کرده و حداقل انتشار ۵ جلد کتاب دیگر را در دستورکار دارد. [رونمایی از 3 کتاب در روز روابط عمومی]

ششمین همایش روابط عمومی الکترونیک٬ اردیبهشت ماه سال ۹۰ و هم زمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 116520
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز