اجرای برنامه زنده افطار شبکه سوم سیما ، امسال هم درگیر حاشیه های انتخاب مجری بود و در نهایت حسن جوهرچی برای این برنامه برگزیده شد.

حسن جوهرچی

هفته نامه همشهری جوان* از گروه مجلات همشهری، در شماره 274 خود و در بخش چهره رویداد هفته‌، گفتگویی با حسن جوهرچی در اینباره داشته است.

محمدصادق شایسته در توضیح ابتدای این گفتگوی کوتاه آورده است: در سه سال اخیر بی‌شک بهترین و پر حرف و حدیث‌ترین برنامه دم افطار تلویزیون برنامه ماه عسل بوده؛ برنامه‌ای که شاید بیشترین محبوبیت خود را از اجرای مجری‌های جنجالی‌اش گرفته بود؛ فرزاد حسنی که البته در همان سال اول کارش نیمه‌تمام ماند، احسان علیخانی که دو سال سرقفلی برنامه بود و حتی محسن افشانی که اجرای برنامه‌اش به تعداد انگشتان دست هم نرسید.

امسال اما خبری غیررسمی قبل از شروع ماه رمضان این برنامه را باز هم در صدر خبرها قرار داد. شایعه بازگشت فرزاد حسنی به تلویزیون و به عنوان مجری ماه عسل 89 چند روز قبل از شروع ماه رمضان نقل محافل شد که البته در حد همان شایعه باقی ماند.
به فاصله چند ساعت بعد اما نام حسن جوهرچی به عنوان مجری امسال ماه عسل مطرح شد.

او که به تازگی و با بازی در نقش فرهاد در سریال فاصله‌ها بیشتر از یک ماه هر شب در تلویزیون دیده شده بود این بار در 30 شب ماه رمضان اجرا دارد. بهانه ما برای گپ و گفت با او همین بود و البته شایعه‌های این چند روزه پیرامون مجری ماه عسل.و کیفیت اجرای او.

 

  • فاصله‌ها و اجرای برنامه ماه عسل و بیش از 60 شب دیده شدن شما، تماشاگر را خسته می‌کند؟

این دو مورد کاملا با هم متفاوت هستند.

 

  • خب. همین تغییر سریع در پذیرفتن شما به عنوان مجری مشکل ایجاد نمی‌کند؟

اتفاقا تماشاگران با این قضیه به راحتی کنار می‌آیند. فاصله‌ها تمام شد و با آغاز ماه رمضان و پخش سریال‌های جدید نقش من در فاصله‌ها از خاطر مردم می‌رود.

 

  • یعنی به این زودی نقش شما فراموش می‌شود؟

نه. منظورم این نبود. فاصله‌ها سریال خوبی بود و مردم به این زودی آن را فراموش نخواهند کرد اما با پخش چهار سریال تلویزیونی دیگر فکر مردم به سمت دیگری خواهد رفت.

 

  • می‌گفتند قبل از شما قرار بوده فرزاد حسنی اجرا را بر عهده داشته باشد.

این خبر هیچ کجا به طور رسمی اعلام نشد و من در مورد اخبار غیررسمی صحبت نمی‌کنم. خبر غیررسمی برایم حاشیه می‌آورد.

  • اما...

اگر سوال غیر از این ندارید خداحافظی می‌کنم.

  • شما دقیقا کی برای اجرای برنامه انتخاب شدید؟

دو روز قبل از شروع برنامه، آقای پورمحمدی با بنده تماس گرفتند و این پیشنهاد را دادند.

  • یعنی شما فقط دو روز قبل از شروع برنامه برای اجرای آن انتخاب شدید؟

نخیر. من دو ساعت قبل از آغاز برنامه این پیشنهاد را قبول کردم.

  • شما قبل از این کار تجربه اجرای این‌چنینی نداشته‌اید؟

اگر به کارنامه من در شبکه‌های اول، سوم و پنجم دقت کنید، چندین کار هرشبی موفق می‌بینید. تجربه من در این زمینه کم نیست.

 

  • منظور ما اجرا در حال و هوای ماه رمضان و این فضاست.

نه. قبلا تجربه کار با این تم را نداشته‌ام.

 

  • بین اطرافیانتان اجرای شما بازخوردی داشته؟

شما را نمی‌دانم با چه قصدی این سوال را می‌پرسید. اما اطرافیانم که اتفاقا آدم‌های بسیار صادقی هستند، از اجرا بسیار راضی‌اند و تعریف می‌کنند.

  • و بین مردم چطور؟

من بین مردم نیستم که بخواهم بدانم نظرشان چیست.

ازضایتی مردم از اجرای احسان علیخانی و تغییر مجری ماه عسل

در این میان بخش رویداد سینما و تلویزیون هم خبری طنز در این باره دارد که خواندن آن در این مجال خالی از لطف نیست:

یک مقام مسئول در تلویزیون اعلام کرد 56 درصد از مخاطبان برنامه ماه عسل رمضان گذشته نسبت به اجرای احسان علیخانی حرف داشته‌اند و حتما انتخاب حسن جوهرچی برای اجرای برنامه امسال به همین علت بوده است.

ما فارغ از اینکه سال آینده چه آماری از حسن جوهرچی درمی‌آید و اجرای برنامه به چه کسی می‌رسد و همچنین با تشکر از مسؤولان صدا و سیما که برای برنامه زنده تحویل سال 89 از این چهره غیرمحبوب استفاده کرده‌اند، برای تقدیر از آقای علیخانی بخشی از یکی از اجراهای به یاد ماندنی ایشان را پیاده کرده و برای شما آورده‌ایم.

احسان علیخانی روی صندلی می‌نشیند، برای بار دهم دکمه پیراهن بنفشش را چک می‌کند که بسته باشد، می‌نشیند روبه‌روی دوربین یک، دست‌هایش را می‌کوبد به هم، آستین کتش را هموار می‌کند و شروع می‌کند به صحبت کردن.

علیخانی: خب یه مهمون عزیز داریم، خیلی گله، اصلا معرکه اس. می‌خوام معرفی‌اش کنم. محسن (مسؤول دوربین) یه بسته ازش بده. اسمش کامبیزه، آقا آقا آقا اصلا بزار خودش خودش‌رو معرفی کنه. هه‌هه. من نمی‌دونم چرا این مجریای تلویزیون آن‌قدر دنبال کلیشه‌ان. محسن هنوز بستی رو صورتش؟ آ باریکلا، این محسن، فیلم‌بردار ما خیلی گله؛ البته اگه بچه آمل نبود گل‌ترم می‌شد. هه هه هه.

خب کامبیز چرا ساکتی؟ من خودم معرفیت کنم؟ باشه عزیزم. محسن بستی دیگه؟ کامبیز، اصلا دلم نمی‌یاد خودم معرفی‌اش کنم. کامبیز خودت بگو. اوخی، ببین چه اشکی گوشه چشمش جمع شده بمیرم. چقدر من آدم گندی‌ام. کامبیز داره مثل ابر باهار اشک می‌ریزه ولی من چی؟
همین‌جور کامبیز مستقیم نگاه کن تو دوربین بگو الان چته؟ اصلا ولش کن نمی‌خواد معرفی کنی. اونی که باید بفهمه، می‌فهمه. محسن باز کن بریم دوربین یک. کامبیز پاشو بیا اینجا این شیشه‌رو امضا کن. قربونش برم استرس گرفتی خطت هم افتضاح شده. هه هه هه.حالا دیگه برنامه تموم شد. خلاصه با من غریبگی نکن، با من که درگیر توام. خداحافظ.

* همشهری جوان، گزارش‌ها، گفتگو‌ها و یادداشت‌های خواندنی در حوزه تلویزیون ، سینما ، موسیقی و ورزش دارد. روزنامه فروشی های سراسر کشور ، این هفته نامه گروه مجلات همشهری را عرضه می‌کنند.

کد خبر 114878

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز