همشهری آنلاین: رئیس‌سازمان انرژی اتمی صالحی در خصوص مذاکره با گروه وین اظهار داشت: تاکنون از گروه وین جواب رسمی دریافت نکردیم، اما در مکاتبات متوجه شدیم که آقای آمانو به دنبال این است که جلسه را هر چه سریعتر برگزار کند و احتمال دارد این نشست در سپتامبر برگزار شود

salehi

علی اکبر صالحی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت نیروگاه بوشهر گفت: انتقال سوخت به ساختمان اصلی 10 الی 12 روز طول می‌کشد و این فرآیند همچنان ادامه دارد، ما امیدواریم همانطور که قول دادیم تا پایان شهریورماه سوخت به قلب راکتور برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که برق نیروگاه بوشهر چه زمانی وارد شبکه خواهد شد، اظهار داشت: امیدوارم در آذرماه شاهد جشن وصل شدن برق نیروگاه بوشهر به شبکه باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اولویت شما بعد از راه اندازی بوشهر چیست ؟ گفت: اکتشاف و استخراج اورانیوم در حال حاضر از اولویت‌های ما محسوب می‌شود و به حمدالله این مساله به خوبی جلو می‌رود.

صالحی در خصوص مذاکره با گروه وین نیز اظهار داشت: تاکنون از گروه وین جواب رسمی دریافت نکردیم، اما در مکاتبات متوجه شدیم که آقای آمانو به دنبال این است که جلسه را هر چه سریعتر برگزار کند و احتمال دارد این نشست در سپتامبر برگزار شود

 

کد خبر 114779
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز