شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجلس و دولت روز یکشنبه 31مرداد در نشستی مشترک در بهارستان مباحث اقتصاد، صنعت و حمل‌و نقل را بررسی می‌کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت دولت فردا در نشستی مشترک که محمود احمد‌ی‌نژاد رئیس جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در آن حضور دارند؛ در مجموعه بهارستان گرد هم می‌آیند و مسائل مهم و جاری کشور را به منظور افزایش تعاملات دو قوه بررسی می‌کنند.

جهانبخش محبی‌نیاعضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص این نشست مشترک به خبرنگار فارس گفت: در این نشست برخی از رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به نمایندگی از قوه مقننه سخنرانی‌ خواهند کرد.

وی افزود: مباحث اقتصاد، صنعت و حمل‌و نقل از جمله موارد مهمی است که از سوی نمایندگان مجلس در این جلسه مطرح می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس یادآور شد: قانون هدفمندکردن یارانه‌ها، برنامه پنجم توسعه اقتصادی، قطعنامه‌ها و تحریم‌های اخیر، اختصاص تسهیلاتی برای مترو و موضوعات حمل‌ونقل از جمله مسائلی ضروری در کشور است که نیازمند مدیریت و اجماع مسئولین است لذا این مسائل می‌تواند از محور‌های نشست مشترک دولت و مجلس باشد.

محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به جلسه فردای دولت و مجلس در بهارستان اظهار داشت:‌ در این جلسه مشترک نمایندگان دولت و مجلس حضور دارند و در خصوص مسائل جاری و مهم کشور بحث و تبادل نظر می‌کنند.

وی افزود: در این جلسه مشترک به ترتیب یک نفر به نمایندگی از دولت و یک نفر به نمایندگی از مجلس سخنرانی خواهند کرد.

 

کد خبر 114369
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز