همشهری آنلاین: جلسه هیات ربیسه مجلس خبرگان رهبری بعدازظهر چهارشنبه با حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، شاهرودی، محمد یزدی، صادق آملی لاریجانی، سیداحمد خاتمی و ابراهیم رییسی، در دفتر رییس مجلس خبرگان رهبری تشکیل شد.

جلسه مجلس خبرگان رهبری

 به گزارش ایسنا، در این جلسه پس از بحث و بررسی پیشنهادهای کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری، هر یک از اعضای هیات رییسه به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مطرح شده در جلسه پرداختند.

در پایان جلسه تصمیم‌گیری شد که اجلاس رسمی این مجلس در تاریخ ‌٢٣/ ‌٦/ ‌٨٩ در تهران برگزار شود.

همچنین آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در این جلسه مقرر شد که اجلاس بعدی خبرگان رهبری در روز سه‌شنبه و چهارشنبه ‌٢٣ و ‌٢٤ شهریورماه مقارن با پنجم و ششم شوال برگزار شود و روز پنج‌شنبه نیز اعضا طبق روال گذشته به مرقد امام خواهند رفت.

وی ادامه داد: همچنین با مقام معظم رهبری نیز دیدار خواهیم کرد.

خاتمی ادامه داد: در این جلسه یکی از پیشنهاداتی که مطرح شد این بود که بین دو اجلاس رسمی خبرگان، اجلاس محدودی مرکب از اعضای هیات رییسه، روسای کمیسیون‌ها و یکی از اعضای فعال کمیسیون‌ها برای تبادل نظر در ارتباط با مسائلی که در خبرگان مطرح می‌شود، تشکیل شود و این طرح به یاری خداوند در اجلاس خبرگان که در شهریورماه برگزار می‌شود مورد بررسی قرار ‌گیرد.

وی گفت: همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد که شخصیت‌های مدعو و سخنرانان اجلاس خبرگان در ارتباط با مشکلات فرهنگی کشور و همچنین توطئه‌هایی که نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌کند سخنرانی کنند.

کد خبر 113678
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز