همشهری آنلاین: دومین همایش ملی مدیران و فعالان مؤسسات قرآنی کشور به همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور فردا، 17 مردادماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود

Koran

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، در آستانه افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، دومین همایش ملی مدیران و فعالان مؤسسات قرآنی کشور به همت مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور فردا، 17 مردادماه در تهران برگزار می‌شود.

این همایش به منظور ارائه راهکارهای مناسب جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر از فرصت ممتاز هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهیختگان و مسئولان قرآنی کشور در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

در این همایش یک‌روزه که 500 نفر از مدیران و فعالان قرآنی که زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنند حضور دارند، مباحثی همچون رویکرد فعالیت‌های قرآنی دولت دهم و نیز فعالیت‌های مؤسسات قرآنی و بیان نقش مهم این مؤسسات در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی کشور مطرح خواهد شد.

یادآوری می‌شود، پس از اتمام برنامه‌ نوبت صبح که تا وقت اذان ظهر ادامه دارد، حاضران جهت بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در محل مصلای امام خمینی(ره) حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 113369
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز