همشهری آنلاین: احمدی نژاد گفت: در دور سوم سفرها چند محور اصلی در دستور کار دولت قرار دارد.

احمدی نژاد

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در جمع خبرنگاران در فرودگاه همدان گفت: همدان دیار فرهنگ و تمدن، ایمان و عشق، شجاعت و سرافرازی است و آیینه هویت، معنویت، عزت و توانمندی‌های ملت ماست که سرشار از عشق و امید و ایمان است. ملت همدان به نجابت، سلحشوری، پاکی و ایمان ناب شهره‌اند و همواره به ابتکار و خلاقیت تلاش کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: در دور سوم سفرها چند محور اصلی در دستور کار دولت قرار دارد. وزرا به شهرستان‌ها می‌روند و از نزدیک با مقامات دیدار و پروژه‌ها را تعقیب می‌کنند و گزارش آن را به مرکز و هیات دولت می‌آورند و کارگروه‌های تخصصی نیز تشکیل می‌شود که از جمله آن‌ها کارگروه فرهنگی که خود من در آن شرکت خواهم کرد. این کارگروه برای بهره بردن بیشتر از ذخایر عظیم فرهنگی این استان است. وزرا نیز به دیدار مقامات محلی می‌روند که در این ارتباط وزیر بازرگانی با اصناف استان دیدار خواهد کرد.

رییس‌جمهور گفت: همچنین عرض ارادتی هم به مردم خواهیم داشت و نیز دیداری با ایثارگران خواهیم داشت و از آن‌ها تجلیل می‌کنیم. همچنین با منتخبان و مدیران نیز دیدار می‌کنیم.

وی گفت: در پایان نیز جلسه هیات دولت را داریم که در آن تصمیماتی برای رفع موانع جهت مصوبات قبلی و نیز اتخاذ تصمیمات جدید نیز در دستور کار قرار دارد.

رییس‌جمهور پس از استقبال مردمی در ورزشگاه قدس همدان با مردم دیدار خواهد کرد.

کد خبر 113098
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز