همشهری آنلاین: بر اثر گلوله‌باران مرکز نیروهای ارتش لبنان در جنوب این کشور و آتش گرفتن کاروان نیروهای لبنانی، سه سرباز ارتش لبنان کشته و چهار تن زخمی شدند

درگیری در جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری ایسنا به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، این سه سرباز لبنانی بر اثر حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به مرکز ارتش لبنان در منطقه مشروع الطیبه کشته شدند.

 هم‌چنین گفته می‌شود که خبرنگار روزنامه لبنانی الاخبار نیز در جریان این درگیری‌ها زخمی شده و وضعیت وی وخیم گزارش شده است.

 خبرگزاری فرانسه نیز از زخمی شدن سه تن از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در جریان این درگیری‌ها خبر داد که حال یکی از آن‌ها نیز وخیم گزارش شده است.

 شبکه المنار لبنان نیز از کشته شدن یک افسر ارتش این رژیم در جریان این درگیری‌ها خبر داد.

 خبرنگار الجزیره نیز از ادامه حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به العدیسه در جنوب لبنان خبر داد.

 این در حالی است که ارتش این رژیم اعلام نموده درگیری‌ها در جنوب لبنان پایان یافته است، اما بنا بر گزارش الجزیره هنوز صدای تیراندازی و حملات توپخانه‌ای به شکل پراکنده در العدیسه شنیده می‌شود که گفته می‌شود یک خمپاره دیگر نیز به نزدیکی مرکز ارتش در این منطقه شلیک شده است. 

پس از آن‌ که ارتش رژیم صهیوینستی از طریق بلندگو توقف تیراندازی‌ها جهت خارج کردن زخمی‌ها از محل درگیر‌ی‌ها را خواستار شد، دو طرف زخمی‌های خود را از منطقه درگیری خارج کردند. 

پس از میشل سلیمان، رئیس جمهور لبنان که رویارویی با اقدامات رژیم صهیونیستی در نقض قطعنامه‌ی 1701 شورای امنیت را خواستار شده بود، نبیه بری رئیس پارلمان این کشور نیز از دولت لبنان خواست تا علیه این رژیم در شورای امنیت اقامه‌ دعوی کند. 

سعد الحریری، نخست‌وزیر لبنان که در ایتالیا به سر می‌برد نیز از سازمان ملل خواسته تا این رژیم را وادار به اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت کند

کد خبر 113049
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز