همشهری آنلاین: با انتشار فراخوان هفدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‏ رسانی اینترنتی دبیرخانه این جشنواره کار خود را آغاز کرد

لوگوی جشنواره مطبوعات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد پرویزی دبیر هفدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع‏رسانی اینترنتی ضمن اعلام این خبر افزود: فراخوان جشنواره هفدهم روز یکشنبه مورخ 10 مرداد ماه 89 ضمن برگزاری کنفرانس مطبوعاتی معاون مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اطلاع روزنامه نگاران سراسر کشور رسید.

 وی افزود: متن فراخوان جشنواره هفدهم از طریق مراجعه به سایت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی به آدرس:  .irwww.pressfestival و www.gooyatarin.ir در دسترس روزنامه نگاران سراسر کشور قرار دارد و همکاران مطبوعاتی می توانند با مراجعه به این سایت، نسبت به تکمیل فرم فراخوان و ارسال آن به همراه آثار خود به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم)، کوچه مدائن، پلاک 11 اقدام کنند.

 پرویزی گفت: آثار رسیده به جشنواره هفدهم در پنج بخش: نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاریها، پایگاههای اطلاع رسانی اینترنتی و بخش ویژه مورد ارزیابی قرار می گیرد و آثار برگزیده در کمیته‏های داوری میانی و سپس توسط داوران نهایی انتخاب و معرفی خواهند شد.

بر اساس این فراخوان علاقمندان باید آثار خود در بخش های اعلام شده که در فاصله زمانی فروردین سال 88 تا پایان اسفند ماه این سال به چاپ رسیده است را تا 31 شهریور ماه 89 به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند.

 دبیر جشنواره هفدهم مطبوعات همچنین گفت: در بخش ویژه امسال آثار رسیده در 5 محور و موضوع به شرح زیر مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

 1- همت مضاعف و کار مضاعف

 2- نقش نظام امت و امامت در تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی

 3- جنگ نرم علیه اسلام و مسلمین (ایران هراسی، اسلام هراسی و ...)

 4- قانون هدفمند کردن یارانه ها

 5- مسجد، کانون پویایی جامعه

 در بخش ویژه آثاری که در فاصله زمانی فروردین 89 تا پایان شهریور 89 منتشر شده اند قابل ارائه خواهند بود.

 پرویزی در پایان گفت: مهلت ارسال آثار تا 31 شهریور ماه 89 در نظر گرفته شده است و شرکت کنندگان در 5 بخش جشنواره باید بر اساس توضیحات مندرج در فرم فراخوان فرم تکمیل شده و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 همچنین تلفنهای جشنواره به شماره های 88312753 - 88844713 و 88301129  (آقای گرامی) پاسخگوی سؤالات روزنامه نگاران عزیز کشور می باشد.

 جشنواره هفدهم مطبوعات در 18 زمینه و رشته برای نشریات سراسری و 4 زمینه برای خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی و 7 زمینه برای مطبوعات استانی جمعاً در 29 رشته برگزار خواهد شد.

 در مراسم اختتامیه از 3 نفر برگزیدگان هر رشته تقدیر خواهد شد و در مجموع 87 نفر برگزیدگان جشنواره لوح و تندیس خود را از دست مسؤولان ارشد فرهنگی دریافت خواهند کرد

کد خبر 113047
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز