همشهری آنلاین: معاون سازمان خصوصی سازی از تعیین تکلیف هشت شرکت در نشست روز شنبه هیات واگذاری خبر داد.

مهدی عقدایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، ‌افزود: در جلسه روز جاری هیات واگذاری انحلال شرکت گسترش رایانه فردا تصویب شد.

وی اظهار داشت همچنین عرضه مجدد 26/48 درصد از شرکت کاشی و گرانیت و کاشی محاب نقره کاشمر با قیمت پایه قبلی و با شرایط پرداخت مطالبات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در چهار قسط سالیانه بدون سود فروش اقساط نیز تصویب شده است.

وی ادامه داد: عرضه مجدد 49 درصد از شرکت نفت وگاز سرو با کاهش 10 درصدی در قیمت پایه قبلی و شرایط 30 درصد نقد و پرداخت مابقی در دو سال نیز از دیگر مصوبات بوده است.

به گفته عقدایی عرضه مجدد 40 درصد از شرکت کار تک سیستم با کاهش قیمت 10 درصدی در قیمت پایه قبلی و همچنین شرایط گذشته تصویب شد.

معاون سازمان خصوصی سازی گفت: عرضه 33/33 درصد شرکت طراحی مهندسی و ساخت تجهیزات و ابزارآلات سایپا با قیمت 70 میلیارد و 20 میلیون ریال با شرایط 30 درصد نقد و پرداخت مابقی در سه سال نیز مصوب شده است.

وی از تصویب واگذاری 40 درصد از سهام شرکت توسعه نفت و گاز آریا با قیمت یک میلیارد و 152 میلیون و 800 هزار ریال بصورت نقد خبر داد و تصریح کرد ‌همچنین در این جسله واگذاری 40 درصد از شرکت میلاد گستر دامغان پارسیان با قیمت پایه 20 میلیارد و 20 میلیون ریال بصورت نقد نیز تصویب شده است.

عقدایی در پایان گفت: در این جلسه 35 درصداز سهام شرکت گل نقش قوس نیز با قیمت پایه 35 میلیارد و 198 میلیون و 100 هزار ریال با شرایط 30 درصد نقد و پرداخت مابقی ظرف دو سال تصویب شده است.

کد خبر 112717
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز