همشهری آنلاین: به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حکم فرماندهی معظم کل قوا، سردار دریادار صالح به سمت معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.

آیت الله خامنه ای

به پیشنهاد سرلشگر بسیجی سید حسن فیروز‌آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و با حکم ولایت امر و فرماندهی معظم کل قوا ـ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای - سردار دریادار صالح به سمت معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم معارفه سردار صالح معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشگر حسن فیروزآبادی اظهار داشت: به موازات تحقق انقلاب اسلامی و تحول روحی و معنوی در مردم ايران و آثارش بر ملت‌های مسلمان و صدورش بر سایر کشورها در جهان، جریان استکبار جهانی از انقلاب اسلامی عصبانی شدند و هر گامی که ما جلو رفتیم آنها دشمنی بیشتری با جمهوری اسلامی ايران و با اسلام و با کشورهای منطقه پیدا کردند.

وی افزود: هر گاه جریان ظلم و ستم این‌چنین علیه بشریت، دین، فکر و اندیشه و آزادی در جهان وجود دارد قاعدتا مردان الهی موظفند که از حقوق انسان‌ها که خدا برای آنها خواسته دفاع کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما در حال یک دفاع ذاتی و الهی و تکلیفی هستیم، گفت: حالا دامنه و میدان عملیات وسعت گرفته است. به طور حساب نشده و پیش‌بینی نشده‌ای این وسعت اتفاق افتاده است، بنابراین ما باید با هوش بازتر با اطلاعات بیشتر و اطلاعات به روزتر و با نگاه دقیق‌تر و با سازماندهی مناسب به جلو حرکت کنیم.

 

کد خبر 112645
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز