چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: جدیدترین گزارش منتشر شده از میزان ترافیک اینترنت توسط شرکت Akamai، وضعیت فعلی این شبکه جهانی را نشان می‌دهد

broadband-connection

 

به گزارش بی‌بی‌سی، این گزارش بر اساس بزرگترین آمار ترافیک اینترنت در جهان منتشر شده و نشان می‌دهد که میانگین جهانی سرعت اینترنت تنها 1.7 مگابایت برثانیه است.

 براساس این گزارش سریعترین شهر اینترنتی جهان ماسان در کره جنوبی است. در بین 100 شهر پرسرعت جهان نامی از شهرهای کشورمان به چشم نمی‌خورد.

 سریع‌ترین کشورهای جهان در این گزارش بعد از کره جنوبی به ترتیب هنگ‌کنگ، ژاپن، رومانی، لاتویا، سوئد، هلند، جمهوری چک، دانمارک و سوئیس هستند. ایالات متحده آمریکا نیز در رده 17 قرار دارد.

 از نظر سرعت ارتباطات اینترنتی موبایل، در قاره آسیا چین با میانگین 1930 کیلوبایت برثانیه، در قاره آفریقا مصر با میانگین 394 کیلوبایت برثانیه،در قاره اروپا اتریش با میانگین سرعت 2553 کیلوبایت برثانیه و در قاره آمریکا کانادا با میانگین سرعت 2445 کیلوبایت برثانیه اول هستند.

 در این گزارش لیستی به چشم می‌خورد که میزان ترافیک حملات اینترنتی در کشورهای مختلف را نشان می‌دهد. در این لیست روسیه با 12 درصد، آمریکا با 10 درصد و چین با 9.1 درصد سه کشور اول در سهم ترافیک حملات اینترنتی در جهان هستند.

 

کد خبر 112571

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز