گروه حوادث: نقشه مرگبار4 مرد مسلح که برای پرداخت نکردن بدهی 120 میلیون تومانی خود به یک تاجر جوان، نقشه ربودن وی از پایتخت و کشتن او در کوههای طالقان را طراحی کرده بودند، با دستگیری آنها در اتوبان تهران قزوین فاش شد.

عصرشنبه گذشته ، مأموران گشت پلیس  اتوبان تهران - قزوین، هنگامی که در حال گشتزنی در یک منطقه خلوت در نزدیکی هشتگرد بودند، به رفتارهای سرنشینان یک خودرو پژو مشکوک شده و آن را تحت نظر قرار دادند.
 هنگامی که خودروی پلیس به نزدیکی پژو رسید مأموران گشت متوجه مردی شدند که در صندلی عقب خودرو در حال تقلا کردن  بود ، این در حالی بود که سرنشینان خودرو سعی داشتند سر وی را به زیر صندلی خودرو ببرند.
با دیدن این صحنه مأموران به راننده دستور ایست دادند اما پس از آنکه راننده بدون توجه به دستور ایست اقدام به فرار کرد، مأموران در تعقیب و گریزی کوتاه راننده را مجبور به توقف کردند، با توقف خودرو، مردی سراسیمه خود را از داخل آن بیرون انداخت و به سرعت به سمت مأموران آمد. این مرد جوان با دیدن پلیس مدعی شد 4 سرنشین خودرو به خاطر بدهی 120 میلیونی به وی، پس از ربودنش قصد قتل او را داشته اند ، اما سرنشینان خودرو در مقابل ادعا کردند مأمور آگاهی تبریز هستند و حکم جلب این مرد به اتهام چند صدمیلیون تومان کلاهبرداری را در اختیار دارند .
 با ادعای سرنشینان پژو و مرد جوان، مأموران دست به تحقیقات ویژه زدند و هنگامی که با استعلام از پلیس تبریز دریافتند 4 مرد به دروغ خود را پلیس معرفی می کنند ، بازجویی‌ها از مرد جوان و ربایندگان او به دستور قاضی قریشی زاده توسط کارآگاهان دایره یکم آگاهی تهران آغاز شد.
در جریان بازجویی‌ها، مرد جوان که یک تاجر لوازم خودرو  است گفت ربایندگانم پس از آنکه نتوانستند طلب 120میلیون تومانی‌شان را پرداخت کنند ، نقشه ربودن و قتل مرا طراحی کردند و به این ترتیب روز گذشته هنگامی که برای انجام یک معامله از تبریز به تهران آمدم، مرا از  رستورانی درحوالی جنت آباد با تهدید اسلحه ربودند  و هنگامی که با سرو صدای من مردم به کمکم آمدند آنها با معرفی خود به عنوان مأمور اطلاعات مرا به زور سوار خودرو کردند. ربایندگان پس از آنکه با تهدید اسلحه چند فقره چک سفید امضا از من گرفتند، قصد داشتند با انتقالم به کوههای طالقان مرا به قتل برسانند که از خوش شانسی، پلیس متوجه موضوع شد .
قاضی قریشی زاده دادیار شعبه 6دادسرای جنایی تهران با تأیید این خبر گفت: در حال حاضر مشخص شده است که متهمان مسلح با جعل عنوان پلیس اقدام به ربودن تاجر نموده‌ و قصد کشتن او را داشته‌اند که با کشف دو قبضه کلت کمری و 20فشنگ  و مقداری طناب از داخل خودرو پژو دستور بررسی های بیشتر به کارآگاهان اداره یکم آگاهی تهران در این باره داده شده است.
کد خبر 11215

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز