چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۹
۰ نفر

گروه شهری:‌ رئیس دبیرخانه کمیسیون اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای ایران از برگزاری هفته کوچولوهای ایرانی (کوتاه‌قامتان بلندهمت) در جهت شناساندن ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و مطرح کردن نیازها و مشکلات این قشر که به‌علت کم توجهی و بی‌مهری دچار معضلات بسیاری هستند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عادل مزاری رئیس دبیرخانه کمیسیون اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: با عنایت به اینکه پاسداشت حقوق شهروندان و پیگیری مطالبات شهروندی از وظایف شهرداری است و با توجه به دیدگاه کلان مدیریت شهر تهران مبنی بر تبدیل شهرداری از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی، با همکاری انجمن کوچولوهای ایران برنامه‌های مفصلی در هفته آینده تدارک دیده شده است.

وی افزود: با توجه به همزمانی این هفته با نیمه شعبان روز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر‌(عج) و در سال همت مضاعف و کار مضاعف تلاش ما بر این بوده تا برنامه‌های شاد و متنوعی برای این کوتاه قامتان بلند همت تدارک ببینیم.

رئیس دبیرخانه کمیسیون اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای ایران تصریح کرد: حضور در مرقد مطهر حضرت امام(ره) و تجدید میثاق با ایشان،  مسابقه فوتبال بین 2 تیم کوچولوها،  حضور در مرکز نمونه کارآفرینی تهران،  بازدید از برج میلاد و برج آزادی و صعود به توچال از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است و همچنین کوتاه قامتان بلند همت در طول هفته با بعضی از مسئولان کشور از جمله وزیر بهداشت و شهردار تهران ملاقات خواهند داشت.

لازم به ذکر است که در پی رهنمودهای معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری تهران سرزمین کوچولوها در منطقه 5 تهران ساخته خواهد شد. سایت انجمن کوچولوهای ایرانی به  نشانی:  www.kocholoha.org جهت ارائه هرگونه پیشنهاد توسط شهروندان و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌ها، آماده دریافت نظرات شهروندان است.

کد خبر 112146

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز