همشهری آنلاین: تیم منتخب شائولین چوان ووشو ایران با کسب 10 مدال طلا، 9 نقره و 4 برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی تورنمنت بین‌المللی رومانی شد.

در بخش ساندا و در وزن 52- کیلوگرم، امین ولی‌پور  به مدال نقره دست یافت، ناصر دارابی در وزن 60- کیلوگرم صاحب گردن‌آویز طلا شد، میثم بخشی مولیز در وزن 65- کیلوگرم مدال طلا گرفت و مهدی کایدگپ نیز در وزن 65- کیلوگرم به مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کرد.

همچنین اسماعیل هادی‌پور در وزن 70- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد، محمدرضا فروغی در وزن 75- کیلوگرم به مدال نقره رسید، عزیز کلانتری در وزن 85- کیلوگرم و حسن محسن‌پور در وزن 90- کیلوگرم صاحب گردن‌آویز طلا شدند و مرتضی عظیمی در وزن 90+ به مدال نقره رسید.

اما در بخش تالو، آرین قهاری در فرم "چانگ چوان" به مدال طلای این رقابت‌ها رسید، محمد گویا در فرم "دائوشو" به مدال طلا رسید، ضمن این که در فرم "گون شو" مدال نقره گرفت و در فرم دست سنتی به مدال برنز دست یافت.

محمد میرجانی نیز در فرم "چانگ چوان" به 2 مدال نقره و یک برنز رسید، وحید نظامی در فرم "تای چی چوان" موفق به کسب یک مدال نقره شد و ظاهر قدرتی نیز در فرم "تای چی چوان" صاحب گردن‌آویز طلای این رقابت‌ها شد.

بابک ابولفتحی‌یار در فرم‌های "نان چوان" و "نن گون" موفق به کسب 2 مدال طلا شد و سلطان نصیری در فرم "نن دائو" به مدال طلا رسید اما در فرم "نان چوان" به گردن‌آویز نقره بسنده کرد، محمدرضا طالبی و محمد قهاری، اعضای تیم "دوئیلین" کشورمان نیز به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافتند.

به گزارش ایپنا، این مسابقات 26 لغایت 27 تیرماه جاری با حضور 14 تیم از 9 کشور رومانی، ایران، آلمان، لهستان، مصر، مولداوی، آذربایجان، ترکیه و پاکستان در کشور رومانی برگزار شد.

گفتنی است؛ مهرداد شیرازی، مسئول سبک "شائولین چوان" ووشو ایران و رئیس کمیته داوران فدراسیون ووشو کشورمان به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کرد.

کد خبر 112020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز