دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۸۵ - ۱۲:۱۲
۰ نفر

پروفسور یحیی کمالی پور رئیس ایرانی دپارتمان ارتباطات و هنرهای خلاقه دانشگاه پوردو آمریکا در یک یادداشت را ه اندازی نسخه فارسی نشریه گلوبال مدیا را اعلام کرد

پروفسور یحیی کمالی پور در یادداشت خود آورده است :

راه اندازی اولین نسخه فارسی نشریه جهانی رسانه را شادباش می گویم. نشریه جهانی رسانه شبکه جهانی محققان و پژوهشگران ارتباطات است که تا کنون در یازده نسخه(با زبان و محتوای مستقل) مورد قبول و راه اندازی شده است. من به استادان گروه ارتباطات دانشگاه تهران حمید عبدللهیان و علیرضا دهقان و همکاران آنها در معاونت پژوهشی دانشگاه تهران به خاطر توجه و اهتمام آنها به این طرح مفید تبریک می گویم
آینده بینی جمعی آنها در تحقق توان فوق العاده تکنولوژی به ویژه تکنولوژی اینترنت با علاقه مندی ایشان در پیوستن به یک نشریه نوآوارانه الکترونیکی که دانشگاهها و و سازمانهای مرتبط با ارتباطات را در جهان به هم متصل می کند نمایان شده است.
اولین نسخه نشریه جهانی رسانه در پاییز 2002 راه اندازی شد. به عنوان بنیان گذار و سردبیر اداره کننده این نشریه خوشحالم یادآوری کنم که از آن تاریخ تا کنون این نشریه ابتکاری با ویژگی دسترسی آزاد خودش را به عنوان نشریه ای معتبر و ارزشمند تثبیت کرده است و مورد رجوع محققان و پژوهشگران بوده است.
هدف پایدار این نشریه این است که علایق گوناگون پژوهشگران، استادان،دانشجویان و موسسات دخیل در ارتباطات به ویژه با دیدگاه بین الملی را پوشش دهد.تا هنگام نوشتن این یادداشت(خرداد ماه 1385)، علاوه بر نسخه انگلیسی این نشریه(برای مشاهده آن رجوع کنید به www.globalmediajournal.com  نسخه های آفریقایی،عربی، چینی، مدیترانه ای، هندی، لهستانی واسپانیایی راه اندازی شده و نسخه های دیگر نیز به تدریج راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 1110

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز