همشهری آنلاین: تیم تکواندو ایران در پایان سومین روز از رقابت‌های تکواندو قهرمانی دانشجویان جهان، با کسب یک مدال برنز در مکان چهارم جدول توزیع مدال‌ها ایستاد.

در ادامه این مسابقات که در شهر ویگا اسپانیا جریان دارد روز شنبه (12 تیر) بهنام بیات در وزن پنجم با یک پیروزی و یک شکست از گردونه مسابقات حذف شد.  بیات در دور اول 14 بر 4 " میشل مایگه" از  استرالیا را شکست داد. او برای صعود به دور نیمه نهایی به مصاف "کیم هیون"  از کره جنوبی رفت و درحالی که 8 بر 5 از حریف جلو بود در 30 ثانیه پایانی با دریافت چند اخطار پیاپی از سرداور 10 بر 9  نتیجه را واگذار کرد و حذف شد. در این وزن کره جنوبی طلا گرفت.

همچنین عباس شیخی در وزن چهارم پس از یک دور استراحت، "آنجل مورا" از کوبا را  با نتیجه 14 بر 11 شکست داد. وی در ادامه "چن هسون" از تایوان را در راند طلایی شکست داد. شیخی برای رسیدن به فینال "الکسی واساد زاهانشویلی" از روسیه را پیش رو داشت که در راند طلایی نتیجه را واگذار کرد و برنز گرفت. همین تکواندوکار روس در پایان مدال طلا را به خود اختصاص داد.

به گزارش مهر، در پایان روز سوم این مسابقات در جدول توزیع مدال‌ها کره جنوبی با دو طلا و یک برنز صدرنشین است، اسپانیا با یک طلا و یک نقره در مکان دوم ایستاده و تیم‌های روسیه، چین تایپه و کوبا با یک طلا سوم هستند و ایران با یک نقره و دو برنز چهارم است.

یازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو دانشجویان جهان روز یکشنبه با برگزاری مسابقات اوزان سوم و ششم خاتمه می‌یابد و از آن جا که رده‌بندی نهایی بر اساس امتیاز تکواندوکاران محاسبه می‌شود تیم ایران می‌تواند با طلای احتمالی این دو وزن، عنوان قهرمانی دوره قبل خود را تکرار کند.

کد خبر 110933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز