چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: انگلیس به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صعود کرد

انگلیس با پیروزی برابر اسلوونی و با توجه به شکست الجزایر مقابل آمریکا به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی صعود کرد.

به گزارش مهر، مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی با برگزاری دو دیدار همزمان از گروه C پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم ملی انگلستان با برتری یک بر صفر مقابل اسلوونی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را کسب کرد.

در این مسابقه که با قضاوت وولفگانگ اشتارک از آلمان در ورزشگاه 46 هزار نفری نلسون ماندلا برگزار شد، جرمین دفو (22) تک گل تیم انگلستان را به ثمر رساند.

برای تماشای این دیدار 38 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده بودند و طی آن داور به بوژان یوکیچ، والتر برشیا و زلاتکو ددیچ از تیم اسلوونی و گلن جانسن از تیم انگلستان کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه و با توجه به پیروزی آمریکا برابر الجزایر، تیم ملی فوتبال انگلستان با 5 امتیاز و تفاضل گل مساوی با تیم آمریکا به علت داشتن گل‌زده کمتر نسبت به این تیم به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. تیم‌های اسلوونی با 4 امتیاز و الجزایر با یک امتیاز در گروه C سوم و چهارم شدند و از راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات بازماندند.

کد خبر 110330

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز