جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: آمریکا بار دیگر از یک شکست در جام جهانی گریخت.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار گروه سوم رقابت‌های جام جهانی 2010، تیم‌های ملی فوتبال اسلونی و آمریکا در ورزشگاه الیس پارک شهر ژوهانسبورگ به دیدار هم رفتند.

اسلونی که در دیدار نخست خود برابر الجزایر به پیروزی رسیده بود در مسابقه برابر آمریکا هم تا آستانه رسیدن به دومین بردش در جام جهانی پیش رفت؛ اما نتوانست از برتری 2 بر صفر خود برابر آمریکا دفاع کند و در نهایت به تساوی 2 بر 2 و تقسیم امتیازهای بازی بسنده کرد. [پیروزی اسلوونی مقابل الجزایر]

در این مسابقه ابتدا بیرسا در دقیقه 13 اسلونی را از آمریکا پیش انداخت. لیو بیانکیچ در دقیقه 42 برتری اسلونی را به دو گل رساند؛ اما آمریکا در نیمه دوم همانند بازی با انگلیس توانست از شکست رهای یابد.

مردان باب بردلی که در بازی نخست خود برابر انگلیس مدعی از شکست یک بر صفر به یک تساوی یگ بر یک دست یافته بودند در این مسابقه هم توانستند از شکست نجات یابند. [جام جهانی 2010؛ تساوی انگلیس و آمریکا]

لاندون دانوان در دقیقه 48 با گلزنی خود امیدواری آمریکایی‌ها را در شروع نیمه دوم افزایش داد. بردلی در فاصله هشت دقیقه مانده به پایان مسابقه گل تساوی را برای آمریکایی‌ها به ثمر رساند تا دومین امتیاز این تیم در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به دست بیاید.

کومان کولیبالی داور اهل مالی مسابقه 31 بار به نشانه خطای بازیکنان دو تیم در سوت خود دمید و پنج بار هم از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم بازیکنان اسلونی چهار کارت زرد بود. این داور در یکی از تصمیم‌های مشکوت خود گل سوم بازیکنان آمریکا را مردود اعلام کرد.

در جدول رقابت‌های گروه سوم اسلونی با 4 امتیاز صدرنشین است، آمریکا با دو امتیاز در مکان دوم جای دارد و انگلیس و الجزایر هم با یک بازی کمتر در مکان‌های سوم و چهارم قرار دارند.

کد خبر 109923

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز