یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رابرت گرین دروازه بان تیم ملی فوتبال انگلیس به دلیل ارتکاب اشتباهی که منجر به تساوی این تیم در برابر آمریکا شد، از هموطنان خود عذرخواهی کرد

به گزارش واحد مرکزی خبر، وی همچنین وعده داد اشتباهی را که در جریان بازی با تیم ملی فوتبال آمریکا در بازی‌های جام جهانی فوتبال آفریقای جنوبی مرتکب شد، جبران خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال انگلیس با نتیجه یک بر صفر از تیم ملی فوتبال آمریکا پیش بود که گرین اجازه داد ضربه بی‌خطر کلینت دمپسی تبدیل به گل شود. گرین افزود بین دو نیمه از هم تیمی‌های خودم عذرخواهی کردم و الان هم از میلیون‌ها انگلیسی عذرخواهی می‌کنم.

با وجود تمامی انتقادها فابیو کاپلو سرمربی ایتالیایی و کهنه کار تیم ملی فوتبال انگلیس به طور تلویحی از قصد خود برای تغییر گرین در دیدار روز جمعه این تیم برابر الجزایر سخن به میان آورد.

این دیدار دومین دیدار انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی محسوب می‌شود . کاپلو با اشاره به این مطلب خاطر نشان کرد : ما برای تصمیم‌گیری در این خصوص زمان داریم.

برای گفتگو با وی زمان داریم و پس از آن من تصمیم‌گیری خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در همین حال استیون جرارد بازیکن خط میانی تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرد از رابرت گرین که کاپلو وی را به دیوید جیمز کهنه کار ترجیح داده حمایت می‌کند.

کد خبر 109632

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز