پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست جدید باشگاه استقلال می‌گوید: "امیر قلعه نویی گزینه اصلی ما برای حضور در استقلال است" اما سپاهان هم نکاتی دارد

علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتخابش به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت: به هر حال شاید قسمت این است که هر زمان به استقلال برمی‌گردم 13-14 بازیکن آزاد هستند و شرایط سخت است. با این حال احساس می‌کنم این وظیفه‌ام است و مطمئنا با دعای خیر هواداران تیم خوبی را جمع و جور می‌کنیم.

وی درباره وضعیت استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: با شرایط موجود باید وسواس زیادی در انتخاب بازیکنان داشته باشیم. قصد داریم سه بازیکن خارجی استخدام کنیم. چاره‌ای جز این نداریم. از سهمیه داخلی هم سه بازیکن مانده است. دوستان قبل از این سه بازیکن جذب کرده بودند. ما 13-14 بازیکن را از دست داده‌ایم و تنها می‌توانیم 6 بازیکن جذب کنیم. به همین خاطر باید در انتخاب‌هایمان دقت کنیم.

فتح‌الله زاده درباره گزینه مربیگری استقلال در فصل بعد گفت: گزینه‌های ما امیرقلعه نویی و پرویز مظلومی هستند. البته گویا مظلومی با شاهین بوشهر قرارداد بسته است. به همین خاطر گزینه اصلی ما امیرقلعه نویی است و تلاش داریم قلعه نویی را به استقلال بازگردانیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با مسوولان باشگاه سپاهان برای حضور قلعه نویی صحبت کرده‌اید گفت: مذاکراتی را با مسوولان سپاهان انجام دادیم و من دنبال ساکت هستم تا با او هم صحبت کنم و در صورت امکان قلعه نویی را به استقلال برگردانم. ضمن اینکه قلعه نویی موافق بازگشت به استقلال است. شب گذشته با او صحبت کردم و او گفت حالا که شما آمده‌اید اگر سپاهان بپذیرد حاضر به بازگشت به استقلال هستم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران استقلال قول قهرمانی در فصل بعد را می‌دهید گفت: شما می‌دانید که بهترین بازیکنان از جمع ما جدا شده‌اند بنابراین امسال به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم. حتما هواداران هم به ما حق می‌دهند. سال گذشته آن تیم باابهت سوم شد و دوستان گفتند کار بسیار بزرگی انجام شده است. بنابراین فکر می‌کنم کسب سهمیه قهرمانان آسیا بتواند در این شرایط نتیجه خوبی باشد. با این حال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تیم خوبی را آماده خواهیم کرد. در زمان مدیریت من در استقلال این تیم هم نایب قهرمان آسیا شد، هم سوم و هم چهارم.شاید این نتایج انتظارات را بالا برده باشد، اما مهم نیست. من مرد میدانم و جایگاه استقلال هم باید جایگاه بزرگی باشد.

فتح‌الله زاده از اظهارنظر درباره مدیریت استقلال خودداری کرد و گفت: اجازه بدهید راجع به گذشته صحبت نکنم. پیش روی ما مدیر توانمندی چون دکتر سعیدلو قرار دارد و ما سرمایه عظیمی به نام هوادار داریم. به امید خدا پیش‌بینی ما درباره آینده روشن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درباره مسایل مالی هم با سعیدلو صحبت کردید گفت: هنوز فرصت گفتگو درباره مسایل مالی نشده است، اما بازیکنان به ما لطف دارند و اگر با بازیکنی مذ اکره کنیم و بگوییم که فلان قدر به شما پول می‌دهیم آنها می‌پذیرند. دوره قبلی که به استقلال آمدم دو میلیارد و دویست میلیون تومان از چک شخصی خود استفاده کردم، اکنون هم باید همین کار را انجام دهم چرا که اگر بخواهم منتظر سیر اداری باشم باید تا سه ماه دیگر منتظر بمانم. به همین خاطر فعلا همین کار را انجام می‌دهم.

فتح الله زاده درباره بازیکنان جدا شده از استقلال هم گفت: بازیکنانی که از استقلال جدا شدند اما هنوز قراردادشان را ثبت نکرده‌اند را به استقلال برمی‌گردانیم.

وی در پایان از انتخاب سرمربی استقلال تا عصر امروز خبر داد.

 مخالفت رسمی سپاهان با حضور قلعه‌نویی در استقلال

اما باشگاه سپاهان هم با درخواست علی فتح‌الله‌زاده برای حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال مخالفت کرد.

قائم مقام باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهار نظر فتح‌الله‌زاده که گفته بود قلعه‌نویی گزینه اصلی استقلال است و او هم در صورت کسب رضایت سپاهان حاضر به بازگشت به تهران است،‌گفت: ممکن است قلعه‌نویی گزینه اصلی آقای فتح‌الله‌زاده باشد اما او کارش را با سپاهان شروع کرده و چند روزی است که تیم را تمرین می‌دهد. من تعجب می‌کنم که چرا چنین اظهارنظری صورت گرفته چرا که ما بر اساس برنامه قلعه‌نویی یارگیری کردیم و برنامه‌هایمان را هم تنظیم کردیم.

تابش درباره ابراز علاقه قلعه‌نویی برای بازگشت به استقلال در صورت رضایت باشگاه سپاهان گفت: قلعه‌نویی چون می‌دانسته که باشگاه سپاهان رضایت نمی‌دهد چنین حرفی زده است. همان قدر که استقلالی‌ها قلعه‌نویی را دوست دارند ما هم او را دوست داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید ثبت نشدن قرارداد قلعه‌نویی در هیات فوتبال اصفهان چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است گفت: تا اوایل هفته آینده قرارداد قلعه‌نویی ثبت می‌شود. ضمن اینکه ما برای قول شفاهی قلعه‌نویی از صد تا سند ارزش بیشتری قائل هستیم.

تابش در پایان گفت: مطمئن باشید تحت هیچ شرایطی ما با حضور قلعه‌نویی در استقلال موافقت نمی‌کنیم اما در عین حال برای استقلال هم آرزوی موفقیت داریم. 

کد خبر 109382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز