همشهری آنلاین: پرونده تخلف گرانفروشی سه شرکت عمده توزیع کننده کارت شارژ تلفن همراه جهت صدور رای به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان؛ در جهت کنترل دفاتر خدمات ارتباطی در سطح شهر و با توجه به بررسی نحوه عملکرد سه شرکت عمده توزیع کننده کارت شارژ تلفن همراه ازجانب بازرسان ویژه این سازمان، مشخص شد که این شرکت‌ها به صورت خودسرانه و غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت فروش کارت شارژ کرده‌اند.

با استعلام از اپراتورهای مربوط و انجام بررسی‌ها، تحقیقات تکمیلی و احراز تخلف صورت گرفته به استناد ماده دو قانون تعزیرات حکومتی، متخلفان طی پرونده ای به اتهام گرانفروشی و عرضه بالاتر از قیمت مندرج بر روی بیش از 23 هزار کارت شارژ تلفن همراه طی سال 1388، به ارزش 18 میلیارد و 259 میلیون و 314 هزار ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

تمامی مراکز عرضه موظفند کارت شارژ اپراتورهای فعال در کشور را با قیمت مندرج بر روی آن و براساس اعتبار ریالی به فروش رسانند.

به مشترکان کارت‌های اعتباری توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کارت شارژ موردنیاز خود را فقط از دفاتر خدمات ارتباطی و یا عاملان مجاز فروش سراسر کشور تهیه کنند.

کد خبر 109139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز