همشهری آنلاین: عمل جراحی دروگبا با موفقیت انجام شده و وی برای حضور در جام جهانی با استفاده از محافظ مشکلی ندارد.

دکتر ماتس بیرونسون که دو روز قبل با کمک تیم پزشکی خود اقدام به انجام عمل جراحی بر روی بازو و بخشی از قفسه سینه دیدیه دروگبا کرد، در گفت‌وگو با تلویزیون کشورش گفت: وضعیت دیدیه را مرتب زیر نظر داریم. خوشبختانه آثار بهبودی به سرعت در حال نمایان شدن است.

به گزارش فارس، این پزشک که پس از آسیب‌دیدگی کاپیتان 32 ساله ساحل‌عاج در بازی تدارکاتی با ژاپن، به سرعت مامور انجام عمل جراحی شد، تاکید کرد: باوجود درد زیاد، میزان شکستگی کم بود. از این رو بعد از عمل وقتی با دیدیه صحبت کردم، مشخص شد او با درد عمده‌ای مواجه نیست و شرایط به مرور بهتر می‌شود. البته وی به چند روز استراحت در بیمارستان احتیاج دارد ولی پس از خروج، می‌تواند به اردوی تیم کشورش منتقل شده و با استفاده از محافظ برای تیم ساحل‌عاج فعالیت کند.

وی عنوان کرد: با توجه به این وضعیت، تصمیم نهایی برعهده اسون گوران اریکسون، سرمربی تیم است که تشخیص دهد از وجود دروگبا استفاده کند یا اینکه به وی استراحت دهد.

پیکارهای جام‌جهانی از 21 خرداد با حضور 32 تیم در 8 گروه آغاز خواهد شد. ساحل‌عاج در کنار برزیل، کره‌شمالی و پرتغال در گروه هفتم به رقابت‌ خواهد پرداخت.

کد خبر 109136

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز