رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی روز برگزاری مراسم بیست‌ویکمین سالگرد ارتحال امام(ره) را اعلام کرد.

سرهنگ سید هادی هاشمی گفت:  از ساعت 17روز پنجشنبه 13خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل پارکینگ‌ها و معابر و برقرار شدن شرایط عادی، تردد تمام وسایل باری سنگین در مسیر محور آزادگان و جاده تهران- قم و بالعکس ممنوع بوده و این قبیل وسایل می‌توانند از طریق جاده تهران- ساوه و سلفچگان و بالعکس تردد کنند.

وی اظهار داشت: مبادی اعمال محدودیت تردد برای وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین باری به شرح  زیر خواهد بود: جاده مخصوص کرج از سه‌راه کاروانسرا سنگی به سمت شرق در جاده قدیم، جاده قدیم کرج از محل دپوی ارتش، جاده قدیم کرج از محل رمپ‌ها و لوپ‌های تقاطع غیرهمسطح جاده قدیم- آزادگان، بزرگراه آزادگان ابتدای آزادراه تهران - ساوه، آزادراه تهران ساوه از محل عوارضی، بزرگراه یاسینی منتهی به بسیج از محل پل آزمایش به سمت جنوب و پل‌های غیرهمسطح بسیج به سمت آزادگان غرب.

رئیس پلیس راهور تهران افزود: از ساعت17 روز پنجشنبه مورخ 13خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم و عادی شدن وضعیت معابر تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین به استثنای اتوبوس‌‌های بسیج استان تهران، استان‌های خراسان شمالی و رضوی، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی از بزرگراه صالح آباد حد فاصل پل شهیدصنیع‌خانی تا بهشت زهرا و خیابان شهید رجایی- جاده قدیم قم از آزادگان تا حسن آباد ممنوع خواهد بود.

سرهنگ هاشمی گفت: از ساعت‌4صبح روز جمعه14 خرداد تا خاتمه مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر حرکت تمام وسایل نقلیه از قم به تهران به استثنای اتوبوس‌های کاروان‌های زائران اعزامی از شهرستان‌های جنوب، جنوب شرقی و غربی در آزادراه قم- تهران حد فاصل پل حسن‌آباد تا پل شهید کاظمی ممنوع بوده و اینگونه وسایل نقلیه از طریق جاده قدیم قم - تهران به سمت تهران ادامه مسیر خواهند داد و آن دسته از وسایل نقلیه که قصد شرکت در مراسم عزاداری را دارند از طریق جاده قدیم قم- تهران درب شرقی بهشت‌زهرا (درگلدسته) داخل بهشت زهرا شده و در پارکینگ‌های از پیش تعیین شده مستقر خواهند شد.

وی اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور آزاد راه تهران- قم حد فاصل پل شهیدکاظمی تا عوارضی تهران- قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد. اما درصورت ضرورت و حسب تشخیص پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت ترافیکی در محور فوق اعمال و ضمن ممنوعیت تردد در مسیر مذکور، وسایل نقلیه به مسیر جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بریدگی آزادراه خلیج‌فارس قبل از عوارضی مقابل در پاویون به‌طور کامل مسدود و خودروهای مدعوینی که قصد ورود به حرم مطهر را دارند و از شمال به جنوب تردد می‌کنند باید در بریدگی بعد از عوارضی (حدود 400متر جلوتر) دورزده و به سمت حرم ادامه مسیر دهند.

سرهنگ هاشمی اعلام کرد: تاکسی‌های فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) باید در ساعات اولیه روز جمعه 14 خرداد تا خاتمه مراسم، از  آزادراه تهران- ساوه تردد کنند. همچنین مسیر تردد مسافران به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی‌(ره) از طریق کمربندی، تهران- ساوه و بالعکس صورت خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: در مسیر جنوب به شمال جاده قدیم قم بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت، خودروها به باند کندرو هدایت و از طریق جاده نظامی به جاده روستایی قمصر وارد شده و در نهایت وارد باقرشهر جهت ادامه مسیر به سمت شمال خواهند شد. سرهنگ هاشمی گفت: محور شهید رجایی از ابتدای مسیر شمال به جنوب تا جاده قدیم و سه‌راهی سلفچگان به سمت تهران به‌روی وسایل نقلیه سنگین مسدود خواهد شد.

کد خبر 108795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز