چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به منظورتسهیل حرکت وسایل نقلیه و ایمنی‌تردد شهروندان برای حضوردر حوزه‌های رای گیری‌در جمعه‌24 آذر مقررات ویژه‌ای اجرا می کند

 دراطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آمده است: توقف و پارک اتومبیل و موتورسیکلت در اطراف شعب اخذ رای ممنوع است و در صورت مشاهده این گونه موارد, وسیله نقلیه پارک شده به محل امن دیگری منتقل خواهد شد .

همچنین تردد موتورسیکلت در اطراف شعبه های اخذ رای غیرمجاز است و از راکبان درخواست می شود از تردد در اطراف این شعب خودداری کنند.

دراین اطلاعیه اضافه شده است: به همراه داشتن اوراق مالکیت , کارت مشخصات خودرو و گواهینامه رانندگی هنگام کنترل های مقطعی به تمام رانندگان و موتورسواران توصیه می شود.

این اطلاعیه می افزاید: تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنای کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت 6 صبح روز جمعه تا پایان ساعت رای‌گیری در معابر شهری ممنوع است.

در این اطلاعیه اضافه شده است: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بکارگیری تمام امکانات پرسنلی و تجهیزاتی برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات جمعه در خدمت شهروندان است و از رانندگان می خواهد ضمن رعایت کامل مقررات با عوامل مستقر همکاری لازم را داشته باشند.

مرکز فرماندهی و کنترل با شماره تلفن 66935577 و نیز شماره 110 به‌صورت شبانه روزی پاسخگوی تمام شهروندان خواهد بود .

کد خبر 10862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز