مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۸
۰ نفر

همزمان با فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برنامه‌های متنوع به استقبال این روز می‌رود

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی این سازمان، جشن بزرگ یاران ولایت در فرهنگسرای انقلاب، جشنواره فتح بزرگ خرمشهر در فرهنگسرای پایداری، سومین یادواره شهدا و تکریم از جانبازان منطقه 11 در فرهنگسرای رازی، بازدید از خانواده شهدا با عنوان «یاد شهیدان» در فرهنگسرای مهر،  نمایشگاه عکس فتح خرمشهر در فرهنگسرای خاوران، مسابقه مقاله‌نویسی با عنوان «روایت فتح» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 12 در کتابخانه فردوسی، نمایش فیلم «به کبودی یاس» به کارگردانی جواد اردکانی در فرهنگسرای سرو و نمایش فیلم «آن مرد آمد» ساخته حمید بهمنی در فرهنگسرای انقلاب اجرا می‌شود.  جشنواره فتح خرمشهر با هدف تجلیل از فعالان رسانه‌ای و هنری فتح بزرگ خرمشهر به همت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگسرای پایداری شکل‌گرفت.

شناسایی استعداد‌های درخشان جوان در حوزه دفاع مقدس، جمع‌آوری گنجینه‌ای از تولیدات فرهنگی درخصوص فتح خرمشهر و تلاش مضاعف برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در میان جوانان از جمله اهداف در نظر گرفته شده در برگزاری این جشنواره است. فرهنگسرای انقلاب هم جشن بزرگ یاران ولایت را با حضور رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران برگزار می‌کند.

فرهنگسرای رازی هم به پاس دلیری‌ها،  ایثار و و فداکاری‌های شهیدان، سومین یادواره شهدا و تکریم جانبازان را برگزار می‌کند. نمایشگاه دستاوردهای نظامی، نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح دفتر روایت‌های ماندگار و نمایشگاه تابلو بنر «همت مضاعف و کار مضاعف» از برنامه‌های جنبی این یادواره است.

کد خبر 108074

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز