همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه‌های مس کرمان، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران را در مجموع 6 هزار دلار جریمه کرد.

به گزارش ایسنا، پس از پایان مرحله‌ یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، کمیته‌ انضباطی AFC موارد انضباطی رخ داده در طول این رقابت‌ها را اعلام و خاطیان را جریمه کرد.

براین اساس، فدراسیون فوتبال ایران به دلیل پرتاب اشیاء و به طور مشخص نارنجک دستی از سوی تماشاگران ایرانی در طول رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و در دیدار تیم‌های پورت‌آتوریتی تایلند ـ ناگویا اشونز ژاپن به پرداخت سه هزار دلار جریمه محکوم شد.

هم‌چنین باشگاه ذوب‌آهن را نیز به دلیل این‌که "محمد قاضی" پس از گلزنی برابر الاتحاد عربستان در لیگ فوتبال قهرمانان آسیا شعاری مذهبی بر روی زیرپوش خود درج کرده بود، به پرداخت هزار دلار جریمه محکوم کرد.

باشگاه استقلال ایران نیز به دلیل توزیع بروشوری مغایر با قوانین AFC پیش از کنفرانس مطبوعاتی دیدار برابر الغرافه قطر به پرداخت هزار دلار جریمه محکوم شد.

باشگاه مس کرمان هم به دلیل حضور بازیکنان غیرمرتبط در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در دیدار برابر الاهلی امارات، باید مبلغ هزار دلار به کنفدراسیون فوتبال آسیا بپردازد.

کد خبر 107709

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز