همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه طرح برخورد جدی پلیس راهور با 6 تخلف حادثه ساز از امروز آغاز شده گفت: صلاحیت رانندگان متخلف در صورت تکرار در ارتکاب این تخلفات سلب می‌شود.

سردار محسن بیگی در گفت‌وگو با مهر افزود: از امروز( شنبه 25 اردیبهشت) برخورد جدی پلیس راهور با 6 تخلف حادثه ساز شامل نبستن کمربند ایمنی، سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه، حرکت بین خطوط و رعایت نکردن فاصله طولی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این 6 تخلف ارتباط مستقیمی با انضباط اجتماعی، ترافیکی و پیشگیری از حوادث جاده‌ای دارند بر همین اساس پلیس راهور با اختیارات قانونی خود اقدام به برخورد با این رانندگان متخلف می‌کند.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: با آغاز برخورد جدی پلیس با متخلفان رانندگی در آینده‌ای بسیار نزدیک آثار مثبت اجرای این طرح برای همگان روشن می‌شود.

وی عنوان کرد: در مرحله اول پلیس در برخورد با این رانندگان اقدام به صدور برگه‌های جریمه با حداکثر قیمت مجاز در قانون کرده و سپس در صورت صلاحدید اقدام به توقیف وسیله نقلیه می‌کند.

سردار بیگی گفت: در صورتی که رانندگان این 6 تخلف را تکرار کنند پلیس راهور محدودیت‌هایی از جمله سلب صلاحیت رانندگی در مورد آنان اعمال می‌کند.

کد خبر 107472

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز