جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

سئول: یک مرد میلیونر به منظور پیدا‌کردن شوهر مناسب برای دخترش اقدام به چاپ آگهی در روزنامه‌های کره‌جنوبی کرد.

این مرد 78‌ساله که ثروتش بیشتر از 35 میلیون‌دلار تخمین زده می‌شود در آگهی خود اعلام کرده که متقاضیان ازدواج با دخترش باید  دارای خانواده‌ خوب، شغلی با‌ثبات و شخصیت مناسب بوده و سنشان بین 37 تا 42 سال باشد.

پس از چاپ آگهی بیش از 400‌نفر برای ازدواج با دختر این میلیونر نام‌نویسی کردند که پس از آزمونی ویژه سرانجام 10‌نفر به مرحله مصاحبه حضوری رسیدند. از میان این افراد سرانجام شخصی به نام لی نظر پدر خانواده را جلب کرد و قرار است به‌زودی مراسم عروسی برگزار شود.

خوش‌شانس‌ترین مرد جهان بی‌پول می‌شود

زاگرب :  یک مرد اهل کرواسی که رسانه‌ها  او را خوش‌شانس‌ترین آدم جهان می‌دانند می‌خواهد همه ثروتش را به اطرافیانش ببخشد. فرانو سلاک در 81‌سال زندگی‌اش تاکنون از 7‌حادثه از جمله سقوط هواپیما و تصادف قطار جان سالم به‌در برده است و به‌همین خاطر بسیاری او را خوش‌شانس‌ترین مرد جهان می‌دانند.

این مرد اکنون عقیده دارد که ثروت نمی‌تواند منجر به خوشبختی شود و به‌همین خاطر قصد دارد همه پول‌هایش را به دوستان و اقوامش ببخشد.  او که 5‌سال پیش هم 900‌هزار دلار در یک مسابقه بخت‌آزمایی برده بود در گام‌نخست خانه ویلایی خود را در یک جزیره خصوصی فروخت و یک خانه کوچک در جنوب زاگرب برای زندگی خرید. فرانو سلاک چند سال پیش از یک هواپیما به بیرون پرتاب شد اما روی یک تپه کاه سقوط کرد!

دریافت شمش طلا از خودپرداز

ابوظبی:  هتلی در ابوظبی به‌تازگی خودپردازی را نصب کرده است که سکه‌و شمش‌طلا تحویل می‌دهد! به گفته مسئولان هتل عملکرد این خود‌پرداز بسیار ساده است و در مقابل دریافت وجه نقد یا کسرپول از کارت مشتری به او طلا تحویل می‌دهد.

این دستگاه هر10‌دقیقه یک بار به‌وسیله شبکه خود قیمت طلا را به روزرسانی می‌کند تا کسی این وسط ضرر نکند. خیلی‌ها فکر می‌کنند این دستگاه کاربرد  چندانی ندارد اما مسئولان این هتل می‌گویند که در چند روز اخیر بسیاری از مسافران پولدار آنها مشتری این دستگاه بوده‌اند.

این دستگاه علاوه بر سکه‌های طلای مرسوم در بازار، شمش‌های کوچکی هم به مشتریان خود تحویل می‌دهد.  مسئولان این هتل می‌گویند تدابیر ویژه‌ای ‌برای امنیت این خودپرداز در نظر گرفته‌‌اند.

انتخاب بدترین نمایشگاه هنری

لندن:  یک نمایشگاه هنری در انگلیس این روزها عنوان بدترین نمایشگاه را از‌آن خود کرده است.  این نمایشگاه که در یک گالری معروف برگزار شد تنها شامل یک جاروی تکیه داده شده به دیوار، سطلی از رنگ و قطعاتی از چوب روی زمین بود. علاوه بر‌این کت صاحب اثر هم به میخی در نمایشگاه آویزان بود.

یکی از بازدید‌کنندگان نمایشگاه که در ابتدا فکر می‌کرد هنوز فعالیت آن شروع نشده است بعد از فهمیدن ماجرا گفت: هنر مفهومی خوب است اما این دیگر خیلی احمقانه است!  مسئولان گالری محل برگزاری این نمایشگاه اما در مقابل این انتقادها عقیده دارند که هنوز مفهوم آن توسط مخاطبان درک نشده است. مسئولان نمایشگاه می‌گویند هر چند ساخت این اثر، ساده به نظر می‌رسد اما روح هنرمند در آن جریان دارد.

کد خبر 107384

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز