شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

امیر بهادری نژاد: خبرگزاری‌ها خبر دادند که تمرین تیم پرسپولیس تنها با حضور 6 هوادار برگزار شد

که همین تعداد اندک نیز به عملکرد بازیکنان این تیم در بازی با ابومسلم معترض بودند.

به راستی مشکل تیم پرسپولیس چیست که تا این حد در فصل جاری نوسان داشته است؟
حتی اگر متعصب‌ترین طرفداران پرسپولیس هم فیلم بازی پنجشنبه گذشته این تیم مقابل ابومسلم را دوباره مرور کنند به‌طور حتم به این نتیجه خواهند رسید که استحقاق پرسپولیس، دریافت بیش از 3 گل از حریف بود.

به اعتقاد ما،  پر نوسان بودن پرسپولیس در لیگ، دلایل متعددی دارد اما شاید یکی از مهم‌ترین دلایل آن، نداشتن درک صحیح از موقعیت و شرایط این تیم توسط گروهی از بازیکنان ‌آن  باشد.به عبارتی دیگر این گروه از بازیکنان ارزش بازی در پرسپولیس را به درستی درک نکرده‌اند.

البته مقصر، بازیکنان تازه‌ وارد و متوسط پرسپولیس نیستند بلکه مقصر اصلی مدیرانی هستند که با به خدمت گرفتن این بازیکنان، پیراهن این تیم را بی‌ارزش کرده‌اند. بازیکنانی‌ که حتی بازی در تیم‌های دسته اول را حتی در خواب هم نمی‌دیدند امروزه مدعی حضور ثابت در ترکیب پرسپولیس هستند و بدتر از همه مدعی بازوبند کاپیتانی.

کافی است یک قیاس ساده انجام دهید تا به عمق فاجعه پی ببرید. کاپیتان‌های پرسپولیس در دهه 60 و 70 را با کاپیتان‌های پرسپولیس در دهه اخیر – البته با فاکتور گرفتن کریم باقری-  مقایسه کنید و ببینید که منزلت پرسپولیس به کجا رسیده است.این تیم حداقل 20 میلیون طرفدار دارد و به احترام همه این طرفداران نباید اجازه داد که اعتبار پیراهن پرسپولیس بیش از این زیر سؤال برود.

کد خبر 106944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز