مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال 87 سازمان تأمین اجتماعی با یک‌هزار میلیارد تومان بدهی روبه‌رو بود که این مبلغ در پایان سال گذشته به 200‌میلیارد تومان کاهش یافت

به گزارش فارس ، علی ذبیحی در جمع کارکنان تأمین اجتماعی یزد اظهار داشت: این کاهش بدهی را می‌توان شاخص‌ترین فعالیت سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته ذکر کرد. وی افزود: این کاهش بدهی در حالی صورت گرفته است که نه تنها خدمات سازمان تأمین اجتماعی کاهش نیافته است بلکه در 2مورد نیز بیش از بودجه مصوب، هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: در حالی‌ که در سال 88‌ سازمان تأمین اجتماعی با بحران مالی روبه‌رو بود، حقوق و مزایای کارکنان این سازمان به‌طور کامل پرداخت شد و مبلغ پرداختی بابت این امر 47‌میلیارد‌تومان بیشتر از بودجه مصوب بوده است.

وی یکی دیگر از موارد هزینه شده بیش از بودجه مصوب را هزینه   درمان عنوان کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌ای که انجام شده است، سطح کیفی خدمات سازمان تأمین اجتماعی ارتقا یافته و دریافت بیمه‌ای سال گذشته که با 8درصد افزایش روبه‌رو بوده است، نشان از رضایت مردم از خدمات این سازمان دارد.

کد خبر 106919

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز