شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین : رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیته ماده 4 در اواخر اردیبهشت ماه، گفت:

آزمون کنکور دانشگاه ها تا سال92 یا 93 حذف خواهد شد.

علی عباسپور تهرانی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری مهر، در خصوص زمان اجرایی شدن آیین نامه اجرایی حذف کنکور و جلسات نهایی کمیته ماده 4 در این خصوص، اظهار داشت: در جلسه ای که قرار است اواخر اردیبهشت ماه با حضور اعضای کمیته ماده 4 متشکل از وزارتخانه های علوم و تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، تصمیم گیری در خصوص اجرایی شدن زمان حذف کنکور اتخاذ شود.

نماینده تهران افزود: کمیته ماده 4 و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد هستند که مناسب ترین زمان برای حذف آزمون کنکور سال 92 یا 93 است.

رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس همچنین گفت: سعی ما بر این است که اجرای آیین نامه حذف کنکور زودتر از زمان یاد شده صورت گیرد.

عباسپور گفت : بر این اساس ممکن است شاهد حذف کنکور پیش از سال 92 یا 93 با توجه به تصمیم نهایی کمیته ماده 4 باشیم.لذا باید تا اواخر اردیبهشت ماه برای تعیین تکلیف نهایی در خصوص اجرایی شدن این آیین نامه منتظر ماند.

کد خبر 106914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز