یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

گروه حوادث: پسر جوانی که برای سرقت 30 میلیون تومانی از یکی از اقوام خود، کلید خانه آنها را تکثیر کرده بود، در حالی از سوی پلیس شناسایی شد که فکر می کرد هیچ ردی بر جای نگذاشته است.

شامگاه 25 آبان ، مرد میانسالی با مرکز پلیس کرج تماس گرفت و از سرقت میلیونی طلاجات از خانه‌اش در هنگامی که در مسافرت بوده است خبر داد.

با آغاز تحقیقات کارآگاهان مبارزه با سرقت کرج  در بررسی منزل مرد مالباخته متوجه شدند سارقان آشنایی کاملی با موقعیت خانه داشته‌ و با اطلاع از مسافرت صاحبخانه و خانواده اش دست به سرقت زده اند، هنگامیکه در بررسی های اولیه مشخص شد فرزند یکی از دوستان خانواده به نام مصطفی به خانه آنها رفت و آمد زیادی داشته بازجویی فنی و پلیسی از وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این پسر جوان به رغم انکارهای  اولیه، سرانجام در بازجویی های پلیسی به ارتکاب سرقت با همدستی دو نفر از دوستانش اعتراف کرده و در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل وقتی فهمیدم بستگانمان قصد مسافرت دارند در فرصتی مناسب به خانه آنها رفته و با دزدیدن کلید خانه و تکثیر آن، نقشه سرقت را با دوستانم طراحی کردم و هنگامیکه آنها به مسافرت رفتند با ورود به خانه، طلا و جواهرات را سرقت کردیم.

سرهنگ مفاخری جانشین اداره آگاهی کرج روز گذشته با اعلام خبر دستگیری این جوان و دو همدستش گفت: ماموران پلیس در بازرسی خانه مصطفی 12 میلیون تومان از طلاجات را در کانال کولر کشف کردند، کارآگاهان پلیس همچنین با توجه به اعترافات متهمان بقیه طلاها را که بالغ بر 18 میلیون تومان ارزش داشته و به دو طلا فروشی فروخته شده بود را کشف کردند.

تحقیق از سه جوان سارق در اداره مبارزه با سرقت ادامه دارد.

کد خبر 10646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز